Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24563Místenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2018, před 7 lety

Jiřina Slabá

Znění stížnosti

Vážení, díky výluce na trati dne 29.6 2018 z Lysé nad Labem do Nymburka jsem nestihla navazující přípoj na Hradec Králové, R 927, na který jsem měla zakoupeny místenky. Opomíjím fakt, že do cíle dorazíme o více než hodinu později, s malými dětmi jsem nucena tvrdnout další hodinu ma nádraží v Nymburce. Požádala jsem na pokladně o náhradní místenky na další vlak, byly mi nabídnuty za 140Kč, protože to není přes internet. Jak je toto možné? Místenky jsem kupovala, proto je předpoklad toho, že poslední školní den pojede hodně lidí a nebudou volná místa. Takto budu nucena stát s dětmi v nějaké zaplivane uličce. Opravdu vám děkuji za příjemnou cestu, to je naposled, co využívám vaše služby. S pozdravem Jiřina Slabá


Požadované řešení

.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 10:55, před 7 lety

Cestující má nárok na vrácení ceny zaplacené místenky, pokud ztratil přípoj na vlak, pro který měl doklad zakoupen. Cestující má navíc nárok na vyplacení částky ve výši pětinásobku ceny zaplacené místenky, pokud cestoval spojem uvedeným na rezervačním dokladu a nebylo jemu (celou cestu stál) přiděleno v celé trase jízdy žádné místo ve vlaku (vůbec cestu nenastoupil). Tuto skutečnost je cestující povinen doložit potvrzením od pověřeného zaměstnance ČD. V případě ceny místenky 0 Kč, má cestující nárok na vyplacení pětinásobku ceny místenky ve výši 35 Kč.

Právo z přepravní smlouvy u jízdenek eTiket může cestující uplatnit výhradně elektronicky na e-shop ČD odesláním podání prostřednictvím záložky „Vrácení dokladu“ nebo u registrovaných uživatelů po přihlášení označením příslušného dokladu přímo z historie nákupů.

Nebude-li cestujícímu vyhověno, má právo podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 14:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.