Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24566Reklamací neoprávněného inkasa a rušenie premiového členstva a žiadam o vrátenie penazi, ved som vobec nevyuzivala sluzby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2018, před 7 lety

Nikola Šimková

Znění stížnosti

Chcela som si zrusit VIP, clenstvo, pretoze mi stiahli samovolne z učtu 89,70 eur. Ale prisla som nato, že aj ked si účet chcete zrušiť aj tak je to nemožbné ked mate premiover členstvo.Proste to je podvod. Tak som skúsila na internete hladať ich email alebo tel.kontakt, ktory vlastne neexituje. Písala som spoločnosti email..opakovane.

Dňa 5.2.2018 5:00 PM používateľ "be2 Zákaznická podpora" Chcem vymazat svoj profil a neda sa to. Stale mi tam vypisuje clenstvo. Viete mi pomoct? Chcem ho vymazat este dnes.
Dakujem

Dňa 5.2.2018 5:38 PM používateľ "Nikola Simkova"
Ziadam Vas vymazat moj profil !! Dakujem

Dňa 14. februára 2018, 14:41, Nikola Simkova
Dobry den, zase ste mi dneska stiahli z mojho ucut bez mojho vedomia 89,70 eur.
Ziadam Vas okamzite o vratenie penazi.

Toto neexistuje !!!!

Nakoniec som bola v banke, kde som zrušila moj účet a založila si nový a poprosila banku, nech napíše email spoločnosti, že žiadam o vratenie mojich penazi.

A dnes 29.6.2018 mi zase poslali emails upomienkov ,že mám zaplatiť 100,8 eur.

Tak som im napísala email :

Číslo prípadu: SK-2018-06-02-170011678-BE2-DN
Ziadam Váš odstúpenie od zluvy, už opakovane !!!! Už Vám aj moja banka písala správu, že žiadam o vrátenie penazí, pretože Vašu stránku už dlhodobo nepoužívam a žial na Vašej stránke nie je možné ani zrušiť môj účet.

Poprosila by som o telefónny kontakt na niekoho, s kým možem komunikovať, lebo naozaj asi došlo k nedorozumeniu a ja nebudem každé 3 mesiace zasielam peniaze za niečo ,čo nevyužívam a nedá sa to zrušiť.

Prosím Vás kontaktujte ma čím skor na tel. čísle +421 915067534

S pozdravom Šimková

PS. Prosím Vás pomôžte mi, ja som už zufala, vyhrážajú sa vymáhaním penazí. Všetko viem preposlať všetky emaily.


Produkt

zoznanka


Požadované řešení

Chcela by som v prvom rade, aby mi zrušili účet na tejto zoznamke,ako som o to už viac krát žiadala, lebo tuto stranku vobec nevyuzivam,ani ziadne ich sluzby a chcela by som ,aby tuto upomientku aj s polpatkom stiahli plus žiadam o vrátenie penazí 89,7o eur na moj účet, pretože ja som nemala nastavené žiadne inkaso, ani ma nikto neinformoval, či súhlasím so stiahnutím tohto poplatku !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 10:20, před 7 lety

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se společnost v prodlení. Je-li společnost v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2018 16:45, před 7 lety

ID: 170011678


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 09:29, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2018 19:00, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.