Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Patek 29.6,odjezd Florenc 17. nastupiste 13:50 smer Brno,Grand.
Uz ze zacatku se zdal ridic mene zkuseny, coz se potvdilo pri odbavovani , dobre prehledneme to protoze ne kazdy vi jak zachazet s elektronikou v praci, bohuzel ridic zakazuje vstup s pitim ci jidlem na palubu s oduvodnenim se zkusenostmi z Nemecka s nemci a pristehovalci..Po nastupu vsech cestujicich, ridic nekontroluje ani neupozornil ostatni cestujici o zakonne povinosti pripoutani se a autobus vyrazi na dalnici se 75% posadky nezabezpecene. Ridic v plnem provozu telefonuje..dobre treba je to neco duleziteho,urcite hned zavesi...Hovor trva minutu..trva pet minut..trva deset.. ridic nevypada ze by ho zajimalo ze je to behem jizdy zakazane.. I pres narocnou situaci a plne obsazeny autobus ,ridic hovor konci a vytahuje si sluchatka..Zbytek cesty se k cestujicim nehlasi. Toalety bez toaletniho papiru, prazdne misto na obrousky na ruce, zadne mydlo, pulku zachodu zabirala rozpadla stena pod kohoutkem, ktery netekl. V porovnani s jinymi zamestnanci flixbusu, prinasi tento spoj pouze zklamani.
FLIXBUS, SPOJ PRAHA-BRNO,29.6.2018 13:50-16:25
Vyresit profesionalitu a zodpovednost ridice s plne obsazenymi autobusy!!
|
Tweet |
Řidič autobusu je povinen řídit se veškerými pravidly silničního provozu. Pokud při řízení použije mobilní telefon, dopouští se přestupku dle § 125c odst. 1 písm. f) bod 1 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích.
Řidič jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a především na tom, aby neohrožoval svým jednáním pasažéry autobusu. Stejně tak je zájmem společnosti, aby udržovala dobré hygienické podmínky v zázemí autobusů. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.