Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Objednala jsem si zasilku se sluzbou “balik do ruky”, kdy je tato sluzba samozrejme zpoplatenena, nicmene, balik byl automaticky na pobocku posty a ja nasla ve schrance pouze listecek o ulozeni zasilky na poste- s timto listeckem jsem rano u schranek pokala pani postacku, takze nebyl ani prvotni zamer zaplacene sluzbe dostat!
Proc tuto sluzbu nabizite a nechate si za ni platit, kdyz jiz predem vite, ze ji nesplnite- to je preci podvod?!
Vrchol byl, kdyz mi odpoledne prisla sms zprava, ze zasilka XYZ Balik do ruky byla dorucena prijemci - ano, musela jsem si pro ni dojit a vystat obvyklou frontu na poste!
Argumenty jako spatne personalni obsazenost me uprimne moc nezajima, pokud tomu tak je, sluzbu nenabizejte a personalni problemy vyreste, narpiklad zlepseni pracvonim a platebnich podminek dorucovatelu.
Financnich prostredku byste meli mit dost, vzhledem k neustalemu zdrazovani vasich sluzeb, jenz se ale bohuzel v jejich kvalite prilis neodrazi, a vysokym odmenam vaseho managementu!
S pozdravem
Foldesi Daniela, Ing
DR0280756508X
Dostat sluzbam, ktere si nechavate zaplatit!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman