Společnost


MAX-ORION, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2457Neuhrazená reklamace - sleva z kupní ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2014, před 11 lety

Madamme Alia

Znění stížnosti

U společnosti Maxorion jsem si prostřednictvím jejich webových stránek objednala šatní skříň Sophia, kterou jsem reklamovala v listopadu 2013, neboť přijela poničená, zejména šuplíková část, která nebyla v krabici nijak ukotvena, byla již složená a tudíž si šuplíky při závozu mohly lítat na všechny strany, došlo tak k vyviklání dna šuplíků a celkově k poškrábání šuplíků. Dále jsem objevila i další defekty na deskách z výroby (probité hřebíky skrz desku, škrábance apod.). Vše jsem nafotila a poslala Maxorion k reklamaci. Jako řešení reklamace jsme domluvili slevu z kupní ceny skříně 15% (2636 Kč), která mi měla být odeslána na osobní účet. Dodnes 6.3. mi peníze nebyly poslány. První urgenci jsem posílala mailem 18.12., kdy mi bylo odpovězeno, že kompetentní osoba je v důsledku vánočních svátků nepřítomna a bylo mi přislíbeno poslání peněz v 1/2014, nestalo se tak, protože se na to prý pracovník, který měl platbu provést, "vyprdnu"l. Další urgence proběhla opět mailem 21.2., na který mi nikdo neodpověděl a tudíž jsem do firmy volala 25.2., kde mi bylo slíbeno připsání prostředků do pátku 28.2., nestalo se tak. 5.3. jsem posílala 3. urgenci a volala mi paní z reklamačního, že moje reklamace leží u majitele firmy na stole a že on je zodpovědný za poslání peněz a že ona sama osobně už pro to víc udělat nemůže, že poslání závisí na něm, očividně se k tomu nemá.


Produkt

Šatní skříň Sophia v klasickém rustikálním stylu z masivního malajského dřeva v barvě D17 - antická třešeň


Požadované řešení

Prosím o zaslání slíbené slevy z kupní ceny 15% v částce 2636 Kč na můj osobní účet, který firma Maxorion má k dispozici.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 13:53, před 11 lety

V tomto případě, pokud má kupující potvrzeno, že je reklamace uznána a bude řešena formou vyplacení přiměřené slevy, měla by být vyplacena v dohodnuté lhůtě, jinak se prodejce ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 09:08, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nedostatečné identifikace spotřebitele. Aby mohl prodávající relevantně reagovat, je žádoucí, aby měl k dispozici informace, dle kterých si může ověřit skutečnosti, jež jsou předmětem sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.