Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24572Doručovatel vždy pouze vhodí do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2018, před 7 lety

Kristýna Hofrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v posledních dvou týdnech se stalo 5x na naši adrese (konkrétně 3x na mé jméno), že jsme byli doma a pošťačka ani nezazvonila a našli jsme pouze výzvu k vyzvednutí zásilky ve schránce.
O tom, že se ani neobtěžuje zjistit, zda má danou zásilku v autě, mě přesvědčila zkušenost, kdy mi byla na poště vydána zásilka při vyzvedávání předchozí zásilky (na základě výzvy) a až následující den se ve schránce objevila výzva k vyzvednutí zásilky, kterou už jsem měla doma.
Obě zásilky jsem ohodnotila na webu České pošty, ale jelikož se dnes ve schránce opět objevila výzva k vyzvednutí další zásilky, tak jsem přesvědčena, že se těmito hodnoceními Česká pošta vůbec nezabývá. A ještě jsem dnes byla účastníkem nehody, když jsem si jela tu zásilku vyzvednout na poštu, a ještě ke všemu byla pošta zavřená, ačkoliv na výzvě k vyzvednutí zásilky stálo, že si ji dnes můžu v daném čase vyzvednout. A to se vyplatí.
Opravdu nevím, na co ta pošta je. To se rovnou může zrušit a můžou nám chodit SMSky, že si máme někam zajet vyzvednout dopis.
Ještě jednou zdůrazňuji, že jsem všechny dny byla doma a zvonek máme funkční!
U všech zásilek je jako doručovatel uvedena Reková Miroslava.


Produkt

výzva k vyzvednutí zásilky


Požadované řešení

Požadovaným řešením je, aby doručovatel nejdříve zazvonil a teprve poté, pokud se nikdo neozve, vhazoval výzvy k vyzvednutí zásilky do schránky. Konkrétně doručovatelka Reková Miroslava. Také by mě zajímalo vyjádření samotné doručovatelky k tomu, proč nezazvoní, když už stejně u toho domu stojí? Vždyť i pro ni je to lepší, když zásilku vydá, ne?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 11:59, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.