Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kožená sedačka - prasklá podstavcová noha ( zřejmě nevyzrálé dřevo). Po řádně podané reklamaci i fotodokumentací závady byla reklamace přijata. V termínu tj do 30ti dnů nebyla reklamace vyřízena, respektivně dle vyjádření, výrobce nedodal vadnou část k výměně.
Ani po prodloužení lhůty není prodejce schopen sdělit kdy bude dodán vadný díl soupravy.
Dat. vytvoření reklamace 15.5.2018. Jedná se o sedačku Angelo 3 EK.
Sedací souprava ANGELO 3 EK,pohovka 3sedák,kůže -prasklá noha
Výměna poškozeného dílu sedací pohovky (prasklé podstavcové nohy- černé)
|
Tweet |
Reklamační lhůtu v maximální délce trvání 30 dnů upravuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v § 19 odst. 3. Jedině s výslovným souhlasem spotřebitele by mohla být reklamační lhůta prodloužena.
Pokud by byla lhůta 30 dnů překročena, popřípadě lhůta dohodnutá prodloužená, má právo spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Doručením odstoupení prodejci se smlouva od počátku zruší a spotřebitel má právo na vrácení kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.