Společnost


XLCZ Nábytek s.r.o. (dříve Kika Nábytek s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24574Sedací souprava - neschopnost opravy vadné části ve stanovené lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2018, před 7 lety

Pavel Březina

Znění stížnosti

Kožená sedačka - prasklá podstavcová noha ( zřejmě nevyzrálé dřevo). Po řádně podané reklamaci i fotodokumentací závady byla reklamace přijata. V termínu tj do 30ti dnů nebyla reklamace vyřízena, respektivně dle vyjádření, výrobce nedodal vadnou část k výměně.
Ani po prodloužení lhůty není prodejce schopen sdělit kdy bude dodán vadný díl soupravy.
Dat. vytvoření reklamace 15.5.2018. Jedná se o sedačku Angelo 3 EK.


Produkt

Sedací souprava ANGELO 3 EK,pohovka 3sedák,kůže -prasklá noha


Požadované řešení

Výměna poškozeného dílu sedací pohovky (prasklé podstavcové nohy- černé)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 11:41, před 7 lety

Reklamační lhůtu v maximální délce trvání 30 dnů upravuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v § 19 odst. 3. Jedině s výslovným souhlasem spotřebitele by mohla být reklamační lhůta prodloužena.

Pokud by byla lhůta 30 dnů překročena, popřípadě lhůta dohodnutá prodloužená, má právo spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Doručením odstoupení prodejci se smlouva od počátku zruší a spotřebitel má právo na vrácení kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 23:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.