Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 22.7. jsme vyjeli v 11:45 minut z Černého Mostu do Jilemnice autobusem této firmy a po zhruba hodině cesty autobus dostal poruchu a zastavil. Na místě jsme pak museli další hodinu čekat a jet autobusem jiné společnosti. Cesta nám nakonec trvala déle a byla ve výsledku pro nás dražší. V tuto chvíli se mnou společnost nekomunikuje (nezvedá telefon).
Myslím si, že by nám za nevydařenou přepravu měla společnost uhradit cenu jízdného.
|
Tweet |
Vyhláška Ministerstva dopravy ČR č. 175/2000 Sb. stanovuje, že cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo na vrácení jízdného, jestliže z důvodů na straně dopravce nebyla dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil, na
1. další přepravu do cílové stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce nebo použití náhradní autobusové dopravy provozované přechodně za omezenou nebo zastavenou drážní dopravu, nebo
2. bezplatnou přepravu do nástupní stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce; cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu má v tomto případě také právo na vrácení zaplaceného jízdného, nebo
3. vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty, vzdal-li se cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu další jízdy a dopravce tuto skutečnost potvrdil.
Cestujícímu by tedy právo vzniklo, pouze pokud by přeprava nebylo dokončena z důvodu straně dopravce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.