Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#24578Vadný automat na vratné lahve

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2018, před 6 lety

Karel Myslík

Znění stížnosti

Dnes 30.06.2018 v 08:30 jsem šel odevzdat do kauflandu v Otvické zoně 8 ks. vratných lahví.Automat lahve odebral správně,ale při tisku lístku došlo k nějaké chybě takže na display bylo pořád "tisk lístku"
Použil jsem tlačítko na přivolání obsluhy,ale to bylo marné.Takže po asi 7 minutách jsem incident šel nahlásit na recepci.Po dalších asi 5 minutách přišla obsluha zaseklý lístek na němž bylo částečně vytištěna cena 24 Kč vytáhla a zmuchlala s tím,že lze transakci vyčíst zpaměti.Po marných pokusech o oživení zařízení obsluha odešla s tím,že pošle někoho kvalifikovanějšího.A tak jsem opět čekal.Kdzž mi čekání přišlo dlouhé zavolal jsem na zákaznickou linku a poprosil o nápravu.A opravdu po delší době dorazila jiná zaměstnankyně a opět se marně pokoušela automat zprovoznit.
Jelikož jsem měl na 09:15 domluvenou schůzku tak jsem se chtěl domluvit,že si pro lístek přijdu později.Bohužel toto řešení nebylo akceptováno takže jsem v 09:08 hod odešel bez lístku,ale zato s přesvědčením,že již tento řetězec nebudu navštěvova.


Požadované řešení

Dát jasné instrukce jak se chovat v případě nefunkčního automatu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 10:36, před 6 lety

Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2018 20:47, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 10:06, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2018 08:15, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.