Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#24587Katastrofální stav prodejny v Blansku, Na Řadech 2347/1

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2018, před 6 lety

Ivan Kurz

Znění stížnosti

Včera jseme navštívili Vaši prodejnu a jelikož je moje přítelkyně těhotná musela použít wc - přivítal ji nehorázný zápach, toalety značně špinavé(pokáleny všemi způsoby), toaletní papír se válel na zemi, umyvadlo vypadalo jak 14 dní nemyté.Použití si rozmyslela a stav jsme nahlásili u informací, paní to prý zařídí. Zařídila tím,že přes dveře nalepili červenobílou pásku s nápisem-zákaz vstupu.Co se týká zboží: ovoce a zelenina(sice v akci),ale na první pohled nahnilé,ve vaničkách zapařené.Zelenina-okurky,květák seschlé což vypovídá o dlouhé době uskladnění.Snažili se zvadlost zakrýt tím,že zeleninu pokropili,tudíž byla zcela mokrá.V regálech vyloženě bordel a nebo prázdné, cenové etikety neodpovídaly danému zboží.U pokladen další regály s kytkami, které byly odkvetlé,suché-použití do kontejneru.Uličky byly přeplněné nevybaleným zbožím,velmi obtížně se dalo projít a personál nikde.O obsluze u pultů se sýry a uzeninou raději ani nemluvím - stála jsem tam 15 min. než si mne vůbec někdo všiml.U pokladen přede mnou cca 15 lidí, otevřeny byly 3.
Technický stav wc jsem nahlásila, zbytek je věc managerů prodejny,kteří jsou velmi dobře ohodnoceni. Upozorňuji, že nejsem typ člověka co si neustále stěžuje(má první stížnost v životě), ale tento stav prodejny mne dost pobouřil.Předpokládám,že bude zjednána náprava a neodbude se to pouze nápisem "je v řešení" příště si s sebou vezmu fotoaparát a zdokumentuji to
.Děkuji Kurz Ivan


Požadované řešení

Zjednání nápravy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 07:48, před 6 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2018 21:04, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 10:09, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2018 08:15, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.