Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Včera jseme navštívili Vaši prodejnu a jelikož je moje přítelkyně těhotná musela použít wc - přivítal ji nehorázný zápach, toalety značně špinavé(pokáleny všemi způsoby), toaletní papír se válel na zemi, umyvadlo vypadalo jak 14 dní nemyté.Použití si rozmyslela a stav jsme nahlásili u informací, paní to prý zařídí. Zařídila tím,že přes dveře nalepili červenobílou pásku s nápisem-zákaz vstupu.Co se týká zboží: ovoce a zelenina(sice v akci),ale na první pohled nahnilé,ve vaničkách zapařené.Zelenina-okurky,květák seschlé což vypovídá o dlouhé době uskladnění.Snažili se zvadlost zakrýt tím,že zeleninu pokropili,tudíž byla zcela mokrá.V regálech vyloženě bordel a nebo prázdné, cenové etikety neodpovídaly danému zboží.U pokladen další regály s kytkami, které byly odkvetlé,suché-použití do kontejneru.Uličky byly přeplněné nevybaleným zbožím,velmi obtížně se dalo projít a personál nikde.O obsluze u pultů se sýry a uzeninou raději ani nemluvím - stála jsem tam 15 min. než si mne vůbec někdo všiml.U pokladen přede mnou cca 15 lidí, otevřeny byly 3.
Technický stav wc jsem nahlásila, zbytek je věc managerů prodejny,kteří jsou velmi dobře ohodnoceni. Upozorňuji, že nejsem typ člověka co si neustále stěžuje(má první stížnost v životě), ale tento stav prodejny mne dost pobouřil.Předpokládám,že bude zjednána náprava a neodbude se to pouze nápisem "je v řešení" příště si s sebou vezmu fotoaparát a zdokumentuji to
.Děkuji Kurz Ivan
Zjednání nápravy
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.