Společnost


Zefcom Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2459Nedodání zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2014, před 11 lety

Jana Habová

Znění stížnosti

Dne 7.2.2014 na obj.č.1401004270 zaplaceno Kč 288,-, na účet 2500119269/20100.

Odeslány maily na platby@zefik.cz,info@zefik.cz,reklamace@zefik.cz,
obchod@zefik.cz již 27.2., bez odpovědi


Požadované řešení

Dodat zboží nebo vrátit peníze na účet 243580476/0300.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2014 11:55, před 11 lety

V případě, že byla uzavřena kupní smlouva, je povinností kupujícího uhradit kupní cenu a povinností prodejce zboží dodat. V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě, má kupující nárok od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz zpět.
V případě, že by takové jednání bylo běžnou praktikou společnosti, mohla by tím být naplněna skutková podstata trestného činu podvodu dle § 209 trestního zákoníku. V takovém případě by bylo vhodné zároveň podat na policii nebo státním zastupitelství trestní oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 19:53, před 10 lety

Společnost Zefcom Czech, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel může podat k příslušnému soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhodne na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2014 19:53, před 10 lety


Jana Habová

Hodnocení: