Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.2.2014 na obj.č.1401004270 zaplaceno Kč 288,-, na účet 2500119269/20100.
Odeslány maily na platby@zefik.cz,info@zefik.cz,reklamace@zefik.cz,
obchod@zefik.cz již 27.2., bez odpovědi
Dodat zboží nebo vrátit peníze na účet 243580476/0300.
|
Tweet |
V případě, že byla uzavřena kupní smlouva, je povinností kupujícího uhradit kupní cenu a povinností prodejce zboží dodat. V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě, má kupující nárok od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz zpět.
V případě, že by takové jednání bylo běžnou praktikou společnosti, mohla by tím být naplněna skutková podstata trestného činu podvodu dle § 209 trestního zákoníku. V takovém případě by bylo vhodné zároveň podat na policii nebo státním zastupitelství trestní oznámení.
Společnost Zefcom Czech, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel může podat k příslušnému soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhodne na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.
Hodnocení: