Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dejte si velký pozor při nakupování zeleniny! Toto na mě vybaflo při rozkrojení ledového salátu. Zakoupeno v pátek 29.06. v Kauflandu ve Svitavách. Účtenku mám samozřejmě k dispozici. Zvenku není nic podezřelého poznat, ale uvnitř . . .
viz foto :https://www.facebook.com/groups/nizkosacharidovestravovani/permalink/1028867077273103/
Skladovat zeleninu před uvedením na prodejnu dle norem.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Velmi kladně hodnotím přístup webu dTest, resp. webu VašeStížnosti.cz, který je komunikativní a stížnostmi "obyčejných" lidí se skutečně zajímá a snaží se problémy řešit. Pokud se vyskytne znovu můj konkrétní případ, obrátím se na ČOI. Děkuji! Pavlíček