Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#24594Shnilá zelenina - píši hlavně jako varování pro ostatní . . .

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 6 lety

Petr Pavlíček

Znění stížnosti

Dejte si velký pozor při nakupování zeleniny! Toto na mě vybaflo při rozkrojení ledového salátu. Zakoupeno v pátek 29.06. v Kauflandu ve Svitavách. Účtenku mám samozřejmě k dispozici. Zvenku není nic podezřelého poznat, ale uvnitř . . .


Produkt

viz foto :https://www.facebook.com/groups/nizkosacharidovestravovani/permalink/1028867077273103/


Požadované řešení

Skladovat zeleninu před uvedením na prodejnu dle norem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 09:30, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2018 20:51, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.7.2018 04:14, před 6 lety


Petr Pavlíček

Hodnocení:

Komentář: Velmi kladně hodnotím přístup webu dTest, resp. webu VašeStížnosti.cz, který je komunikativní a stížnostmi "obyčejných" lidí se skutečně zajímá a snaží se problémy řešit. Pokud se vyskytne znovu můj konkrétní případ, obrátím se na ČOI. Děkuji! Pavlíček