Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24598Karlovy Vary nadrazi ampliony u domu rusi lidi rozkopana cesta bordel od delniku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 7 lety

Dominik Valeš

Znění stížnosti

Za 1. Jste tu na hornim nadrazi v Karlovych varech pristavel nastupiste primo u obydlene budouvy kam jste nechali dat i ampliony... skoro nepretrzite neco hlasi i kdyz z danych nastupist vubec nic nejezdia to i v noci... za 2. nadale si pak chci stezovat na neporadek ktery tu vytvari delnici co predelavaji nadrazi. nehlede na odpad je to i material a exkrementy a za 3. nakonec ste nechali vykopat pristupovou cestu k nasi budove aby jste meli hlinu na zahlineni kabelu u nastupist budte si jisti ze pokud nezajistite brzkou napravu budou se dit velke veci obyvatele domu Nadrazni 29 Karlovy Vary


Požadované řešení

sundat ampliony. uklidit okoli nadrazi. opravit vykopanou cestu...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2018 11:16, před 7 lety

Zákon o ochraně veřejného zdraví (zákon č. 258/2000 Sb.) určuje hygienické limity pro hluk. Ty jsou stanoveny proto, aby hlukem nedocházelo k poškozování či ohrožování zdraví.

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se svým podnětem obrátil přímo na příslušnou krajskou hygienickou stanici (dle místa, kde se nachází zdroj vibrací a hluku). Ochrana před hlukem a vibracemi je předmětem zákona o ochraně veřejného zdraví. Dle výsledku měření by měla být přijata konkrétní opatření.

Co se týče nepořádku na nádraží a vykopané cesty, tak infrastrukturu pro všechny dopravce spravuje státní organizace Správa železniční dopravní cesty. Je tedy vhodnější oslovit přímo uvedenou organizaci. Kontakt naleznete na www.szdc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 16:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.