Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DObrý den ,
chtěla bych Vás požádat o pomoc.
30.12. 2013 jsem žádala o vrácení peněz za voucher, neboť mi zboží nezaslali do vánoc, jak na voucheru slibovali. Od té doby jen slibují , že mi peníze pošlou , ale stále nic. Naposledy naše nkonverzace zde : Od: nebeslev@nebeslev.cz
Komu: Jana Valentová
Datum: 16. 1. 2014 13:37:19
Předmět: Re: 2 x Anti Aesthetic Imperfection 1000
Dobrý den,
Váš voucher jsem stornovala a předala požadavek na vrácení peněz naší fakturantce. Peníze Vám zpět na účet budou zaslány nejpozději do 30ti dní.
Přeji příjemný den.
-----------------------------------------------------
Toto nebylo opět dodrženo. Nyní po pátrání na netu jsem zjistila , že je firma v insolvenci min. od. 10/2013. Nikde na svých stránkách neměli uvedenou toto skutečnost . KLAMOU ZÁKAZNÍKY A LŽOU JIM. Ve svých podmínkách mají psáno :
Garance spokojenosti
Každým dnem se velmi snažíme nabízet Vám jen ty nejlepší a nejkvalitnější nabídky. I tak se bohužel může stát, že jste byl/a se službou nespokojen/a. Díky velmi silné pozici na trhu jsme Vám jako jedni z mála schopni nabídnout GARANCI spokojenosti!
Jak GARANCE SPOKOJENOSTI funguje?
V případě, že jste voucher již využili a byli jste se službou nespokojeni, stačí nás kontaktovat * a my Vám okamžitě vrátíme Vaše peníze ve formě kreditu (tento potom můžete použít na další nákupy bez peněz).
Pokud jste voucher nevyužili v době platnosti voucheru, z důvodu nemožnosti rezervace termínu, stačí nás v této době kontaktovat ** a my Vám do 30 dnů vrátíme peníze na účet, ze kterého jste nám peníze zaslali (službu zajišťuje provozovatel platebního systému a má na tyto operace 30 dnů).
Nejde-li voucher využít z důvodu, že provozovatel odmítne plnění, uzavřel, popř. přestěhoval provozovnu, zkrachoval atd., vrátíme Vám peníze okamžitě, jakmile nás s touto informací kontaktujete. Můžete si vybrat, jestli chcete částku vrátit ve formě peněžního plnění nebo Vám nabídneme 120% této částky ve formě kreditu! Tuto situaci samozřejmě vnímáme do značné míry jako naše selhání a uděláme vše, co bude v našich silách, aby k těmto situacím nedocházelo.
Tímto se zavazujeme k jednoduché věci a to, že žádný zákazník Nebeslevu se nikdy nebude muset obávat o své peníze. Buď obdrží službu, či produkt, který si objednal a zakoupil nebo obdrží jednoduše své peníze zpět!
Do dnešního dne jsme vrátili peníze našim zákazníkům za 3.535 voucherů, což je sice velké číslo, ale vzhledem k faktu, že jsme prodali již takřka 600.000 voucherů, tak se jedná o méně než 0,6% reklamovaných voucherů. Samozřejmě uděláme vše, co umíme, aby se i toto „půlprocento“ ještě snižovalo.
Všem našim zákazníkům velmi děkujeme za přízeň, kterou nám dnes a denně projevují svými nákupy, a věříme, že GARANCÍ SPOKOJENOSTI přesvědčíme i ty zatím nepřesvědčené.
* Nebeslev je nutné kontaktovat s reklamací nejpozději do 2 dnů po využití voucheru
** Nebeslev je nutné kontaktovat nejpozději v poslední den platnosti voucheru a s doloženou mailovou komunikací s provozovatelem ohledně snahy o rezervaci termínu
Každým dnem se velmi snažíme nabízet Vám jen ty nejlepší a nejkvalitnější nabídky. I tak se bohužel může stát, že jste byl/a se službou nespokojen/a. Díky velmi silné pozici na trhu jsme Vám jako jedni z mála schopni nabídnout GARANCI spokojenosti!
Jak GARANCE SPOKOJENOSTI funguje?
V případě, že jste voucher již využili a byli jste se službou nespokojeni, stačí nás kontaktovat * a my Vám po prověření, zda je Vaše stížnost oprávněná, vrátíme Vaše peníze, popřípadě nabídneme kredit, za který u nás můžete nakupovat.
Pokud jste voucher nevyužili v době platnosti voucheru, z důvodu nemožnosti rezervace termínu, stačí nás v této době kontaktovat ** a my Vám do 30 dnů vrátíme peníze na účet, ze kterého jste nám peníze zaslali (službu zajišťuje provozovatel platebního systému a má na tyto operace 30 dnů). Garanci vrácení zajišťuje naše společnost.
Nejde-li voucher využít z důvodu, že provozovatel odmítne plnění, uzavřel, popř. přestěhoval provozovnu, zkrachoval atd., vrátíme Vám peníze do 30 dnů, od obdržení této informace. Můžete si vybrat, jestli chcete částku vrátit ve formě peněžního plnění nebo Vám nabídneme 100% této částky ve formě kreditu! Tuto situaci samozřejmě vnímáme do značné míry jako naše selhání a uděláme vše, co bude v našich silách, aby k těmto situacím nedocházelo.
Tímto se zavazujeme k jednoduché věci a to, že žádný zákazník Nebeslevu se nikdy nebude muset obávat o své peníze. Buď obdrží službu, či produkt, který si objednal a zakoupil nebo obdrží jednoduše své peníze zpět!
---------------------------------------------------------------------
Já u nich nakoupila v domění, že se nemusím o své peníze obávat a oni ani své zákazníky neuvědomí o tom , že jsou v insolvenčním žízení !!!
DÁLE BYCH CHTĚLA POUKÁZAT NATO A ZEPTAT SE, JAK JE MOŽNÉ, KDYŽ NĚKDO NEMŮŽE PLNIT SVÉ ZÁVAZKY VŮČI KLIENTŮM A VRÁTIT JIM JEJICH PENÍZE, JAK JSE MOŽNÉ, ŽE MOHOU DÁL NABÍZET SPOUSTU DALŠÍHO ZBOŽÍ !!!!! ????? KLIDNĚ MI POSÍLAJÍ MAILY S JEJICH NABÍDKAMI VOUCHERŮ !!!!!!!!! TO JE OPRAVDU DRZOST, COPAK ONI MOHU NADÁLE VVE SVÉM PODNIKAT ?
Spisová značka: KSOL 16 INS 23148 / 2013 Vedená u Krajského soudu v Ostravě - pobočka v Olomouci
Jméno/název: Nebeslev s.r.o.
IČ: 28645324
Rodné číslo / Datum nar.: /
Sídlo společnosti: Olomouc, Ibsenova 501/17, PSČ 779 00
Stav řízení: Před rozhodnutím o úpadku
Paní Zuzana Stránská
------------
Poraďte mi prosím , co mohu dělat, nebo lze na ně podat u vás stížnost :? To přeci nejde, aby psali, že se nemusíme bát, že nám budou peníze do 30 - i dní vráceny a pak toto !!!!!!! Jak si mohou dovolit tahat z dalších lidí peníze , když tolika lidem dluží !!!!!!!!! Zboží mi nedodali, tzn., že mé peníze mají u sebe a já je chci vrátit. Jsem inv. důchodu a nemohu si dovolit o peníéze přijít. Moc vám děkuji za pomoc a přeji hezký den, s pozdravem Jana Valentová
2 x Anti Aesthetic Imperfection 1000
Okamžité vrácení mých peněz na účet
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883 a podrobnější informace k probíhajícímu řízení na stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/vysledek_lustrace.do?ic=28645324&aktualnost=AKTUALNI_I_UKONCENA&rowsAtOnce=50
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: