Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 26.6.2018 mi byla stržena částka 4 788,- Kč za roční Prémiové členství u společnosti be2. Inzerovaná částka byla 399,- Kč/rok. Platba 4 788,- nebyla mnou autorizována, ani odsouhlasena.
Pokyn k této platbě jsem nedala a nesouhlasím s ní. Platba byla provedena bez mého vědomí a souhlasu.
Chybí i daňový doklad.
Žádám společnost be2 o okamžité zrušení Premium členství + mého účtu Linda a vymazání veškerých dat, a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty. Nemám zájem využívat toto Premium členství i jakékoliv jiné členství u této Společnosti be2.
Žádám be2 o vrácení částky v celkové ceně CZK 4.788 a to neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jim bude doručeno sdělení o mém odstoupení od této smlouvy.
Odstoupení od smlouvy - písemné jsem zaslala dne 2.7. 2018 doporučeně poštou a i přes uváděný zákaznický e-mail zakaznickyservis@be2.
Provozovatel služeb reagoval odpovědí na email takto:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
Podle smluvních podmínek, bod č. 11 mám přeci právo jako spotřebitel na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Děkuji předem za pomoc s řešením tohoto problému.
On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - Premium členství
Navrácení částky a zrušení mého účtu u be2.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175353306
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 4788 Kč ke dni 04.07.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Dobrý den, děkuji za vrácenou platbu.
Částka 4788 Kč byla vrácena zpět na můj účet.
Žádám společnost be2 o zrušení profilu, nepřeji si, aby zůstal aktivní. Prosím o deaktivaci, vymazání mého profilu Linda. Bohužel nejde, abych si v nastaveních vymazala profil sama.
S pozdravem.
ID: 175353306
Dobrý den.
Dle našich informací jste již svůj profil úspěšně deaktivovala.
Dobrý den,
ano, děkuji za potvrzení deaktivace mého účtu.
Tímto považuji tuto záležitost za ukončenou.