Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24603Plastový zahradní nábytek - poškozený

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 7 lety

Petr Ševčík

Znění stížnosti

Zakoupil 2 polohovací křesla.1 křeslo bylo v pořádku,2 přišlo s odštíplým rohem.Ten den jsem věc reklamoval,paní po telefonu byla velice milá a vstřícná a domluvili jsme se na výměně zboží,to znamená že mi přivezou nové a hned si odvezou to poškozené.Zboží mezitím vyprodali ale na eshopu píši "již brzy skladem".Křeslo potřebuji,mám ho do sady,proto jsem chtěl čekat než zboží naskladní.Na to mi zdělili že toto není možné,že jediné co mohu,je křeslo vrátit a oni mi vrátí peníze.Proto jsem chtěl zboží po naskladnění rezervovat abych si mohl křeslo zakoupit znovu.Paní mi na to zdělila že od toho tam není a že by nic jiného nedělala.Číslo na jejího nadřízeného mi odmítla předat.Vzniklou situaci jsem nezavinil proto si myslím že trochu vstřícnosti k zákazníkovi by neuškodilo.Pouze bych chtěl plně funkční křeslo které jsem si objednal.


Produkt

FLORABEST® Polohovací křeslo, Číslo výrobku: 100233722


Požadované řešení

Rád bych obdržel nové nepoškozené křeslo. Děkuji za kladné vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 11:39, před 7 lety

Nároky z vadného plnění upravuje ustanovení § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Kupující má právo na dodání nové věci, případně jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má kupující právo na opravu. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 14:59, před 7 lety

Dobrý den, pane Ševčíku,

za dodání poškozeného výrobku se omlouváme. Rádi bychom Vám dodali nový nepoškozený kus, nicméně již tento artikl není k dispozici, proto není možné Vám jej zaslat.
Prosíme proto o Vaše pochopení a přijetí návrhu na vrácení peněz, které Vám sdělili na zákaznické lince.
Děkujeme.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 08:57, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.