Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#24608Neoprávněné poplatky, přístup v aplikaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 7 lety

Sandra Horáková

Znění stížnosti

V aplikaci nevidím svoje Vyúčtování, nelze zaplatit faktury online přes aplikaci. Účtují se mi poplatky i když včasně fakturu uhradím.


Produkt

Sandra Horákoví


Požadované řešení

Chci předčasně ukončit smlouvu a ukončit veškeré kontakty s touto společností


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 08:43, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Spotřebitel má právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, avšak za předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou. Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba. Délka výpovědní doby by měla být upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými spotřebitel při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2018 09:39, před 7 lety

Dobrý den, paní Horáková,

používáte pro přihlášení do aplikace Můj Vodafone administrátorské heslo? Pokud se přihlásíte s uživatelským heslem, získáte jen základní přehled o službách, ale nemáte k dispozici Vyúčtování ani kompletní přístup k účtu. O heslech se víc dočtete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/hesla/hesla-ve-vodafonu/.

Jestli jste zaznamenala nějaké potíže s platbou online v aplikaci, pošlete nám prosím podrobnější informace prostřednictvím kontaktního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, rádi to prověříme. Co se týče platby, musím uvést, že Vyúčtování považujeme za uhrazené, pokud je dlužná částka připsána na účet Vodafonu pod správnými symboly do splatnosti, kterou uvádíme na titulní straně každého Vyúčtování. V takovém případě určitě nenaúčtujeme žádný penalizační poplatek, nemáme k tomu důvod.

Pokud nám napíšete přes formulář na uvedeném odkazu, zkontrolujeme situaci na Vašem zákaznickém účtu a budeme Vám také moct poskytnout přesné informace, za jakých podmínek můžete ukončit smlouvu s Vodafonem. V každém případě ale budeme rádi, když výpověď ještě zvážíte.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2018 10:12, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2018 08:25, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.