Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,chtěla bych vědět jak se zachovat při reklamaci.Dnes jsem nakoupila v Baumaxu-Liberec,zboží,které měla na regálovce cenu 149,- a bylo mi naůčtováno 249,-.Bohužel jsem si toho všimla na účtence až doma.Můžu požadovat vrácení rozdílné ceny?
ráda bych rozdíl ceny vyplatit
|
Tweet |
V případě, že došlo k chybnému vyúčtování, má kupující nárok na proplacení rozdílu v ceně. Zároveň platí, že pokud je u zboží uvedena jiná cena, než jaké je ve skutečnosti účtována, dochází tak k porušení § 12 zákona o ochraně spotřebitele, čímž by se jednání prodejce považovalo za klamavou obchodní praktiku.
Společnost BAUMAX ČR s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.