Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den Objednala sjem 3 balení semen stevie sladké, jelikož to bylo podmínkou, aby bylo možné zvolit způsob doručení.Poté jsem mohla vybrat zboží za poplatek ve výši 29 Kč na odběrném místě v ulici Rokytanského, Praha 5. Semínak nevyklíčila, Dvě balení jsem sátzela já, jedno balení zasadil můj syn. Nevyklíčilo nic. Na první reklamaci odpověděla spoelčnost, že se má čekat i více než avizované 3 týdny, tedy týdnů 6. Nevyklíčilo nic. Reklamace nebyla potvrzena a na opakované emaily mně neodpověděli. Při sázení jsem chybu neudělali, takže semeno je buď staré, nebo špatně skladované. V každém sáčku bylo 5 kousků a nevím, zda to skutečně byla semena stevie, jelikož nevím jak by měla vypadat. Na Heurece jsem našla více podobných stížností.
Děkuji Vám za případné řešení
S pozdravem
Marie Petrovičová
Neyklíčilo,a při oprimálních podmínkách sázeli dvě osoby
V reklamaci jsemm žádala vrácení fynaložené finanční částky, konkrétně 3x 39 Kč + 29 Kč za osobní vyzvednutí zboží na odběrném místě, celkem 145 Kč
|
Tweet |
Na tento druh zboží se vztahuje zvláštní zákonná úprava. Jedná se o zákon č. 219/2003 Sb., o oběhu osiva a sadby. § 21 tohoto zákona říká, že u rozmnožovacího materiálu jednoletých druhů je záruční doba jeden rok, pokud není sjednána záruční doba delší. U víceletých druhů končí jednoroční záruka po dosažení vývojového stupně potřebného k určení pravosti odrůdy. Ale u sazenic zeleniny a květin je záruční doba pouze tři týdny.
Pokud by se spotřebitelka semena rozhodla reklamovat, může tak učinit, pokud jsou semena stále v záruční době. Nicméně pro uplatnění reklamace je potřeba, aby semena, která nevzešla, byla prodejci k reklamaci předána.
Prodávající má povinnost převzít vadné zboží k vyřízení reklamace a potvrdit kupujícímu v písemné formě uplatnění jeho práv dle § 16 odst. 1 a § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.