Společnost


Jaroslav Kalina

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24610Stevie sladká

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 7 lety

Marie Petrovičová

Znění stížnosti

Dobrý den Objednala sjem 3 balení semen stevie sladké, jelikož to bylo podmínkou, aby bylo možné zvolit způsob doručení.Poté jsem mohla vybrat zboží za poplatek ve výši 29 Kč na odběrném místě v ulici Rokytanského, Praha 5. Semínak nevyklíčila, Dvě balení jsem sátzela já, jedno balení zasadil můj syn. Nevyklíčilo nic. Na první reklamaci odpověděla spoelčnost, že se má čekat i více než avizované 3 týdny, tedy týdnů 6. Nevyklíčilo nic. Reklamace nebyla potvrzena a na opakované emaily mně neodpověděli. Při sázení jsem chybu neudělali, takže semeno je buď staré, nebo špatně skladované. V každém sáčku bylo 5 kousků a nevím, zda to skutečně byla semena stevie, jelikož nevím jak by měla vypadat. Na Heurece jsem našla více podobných stížností.
Děkuji Vám za případné řešení
S pozdravem
Marie Petrovičová


Produkt

Neyklíčilo,a při oprimálních podmínkách sázeli dvě osoby


Požadované řešení

V reklamaci jsemm žádala vrácení fynaložené finanční částky, konkrétně 3x 39 Kč + 29 Kč za osobní vyzvednutí zboží na odběrném místě, celkem 145 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 08:11, před 7 lety

Na tento druh zboží se vztahuje zvláštní zákonná úprava. Jedná se o zákon č. 219/2003 Sb., o oběhu osiva a sadby. § 21 tohoto zákona říká, že u rozmnožovacího materiálu jednoletých druhů je záruční doba jeden rok, pokud není sjednána záruční doba delší. U víceletých druhů končí jednoroční záruka po dosažení vývojového stupně potřebného k určení pravosti odrůdy. Ale u sazenic zeleniny a květin je záruční doba pouze tři týdny.

Pokud by se spotřebitelka semena rozhodla reklamovat, může tak učinit, pokud jsou semena stále v záruční době. Nicméně pro uplatnění reklamace je potřeba, aby semena, která nevzešla, byla prodejci k reklamaci předána.

Prodávající má povinnost převzít vadné zboží k vyřízení reklamace a potvrdit kupujícímu v písemné formě uplatnění jeho práv dle § 16 odst. 1 a § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 16:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.