Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24611Nepřiznání náhrady škody z povinneho ruceni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 7 lety

Veronika Hrubcová

Znění stížnosti

Dne 30. 3. 2018 jsme s partnerem a dvema detma jeli do Zoo do Prahy. V miste pred Rudnou na dalnici D5 nas predjel vuz, ktery se nasledne zaradul prudce pred nas a to jen rozmezi 1-2 metru. My museli brzdit, aby jsme do nej nenabourali, on take brzdil a zacal na rychlo mířit k vyjezdu z dalnice, pri tomto manevru od auta odletl kaminek, ktery mi rozbil celni skliz primo v miste pred ridicem. Sjeli jsme take rychle z dalnice a sli za panem. Pan se dival na prasklinu a sam hned rekl, ze to sepiseme, ze se na posledni chvili rozhodli sjed z dalnicr a ze se moc omlouva. At nejsem nastvana, ze to pojistovna zaplati. Zpravu o nehode jsme sepsali, pan nahlasil za svoji stranu, ja zase za svoji a cekali jsme. Komunikace s pojistovnou katastrofa, nekolikrat mi volali, ptali se, ja odpovidala a za par dni znova stejne otazky, ze to uvedene nemaji, nekolikrat jsem je kontaktovala, jak to probiha a kdy mohu cekat vyjadreni, v tu chvili znova otazky pro doplnění, ktere jsem jiz nekolikrat odpovidala. Po nekolika dnech jsem opet volala a pani, ze to musim mit uz v mailu, rekla jsem, ze ne, tak ona ze mi ho odesila a pta se mne, ze vinik uvedl, ze jsem mela v aute svedka, proc jsem to hned nenahlasila, pritom jsem to hlasila uz pri prvnim telefonatu vcetne inicialu a kontaktu, pote jeste asi 2 x a ona hned, ze mi za 15 min zavola, ze to musi overit, doplnit a ze to meni situaci a nevidi problem v uznani. Pani nezavolala ani za 15 min, ani nikolik dni, email ten den dorazil se zamitnutim. Ihned jsem sepsala odvolani, par dni na to telefon od nich, ze jestli jsem mela v aute nekoho, at sepise cestne prohlaseni a situaci popise. Pritel jeste ten den odeslal, za pár dní po mych telefonickych urgencich opet zamitnuti. Volala jsem tam s opet nesouhlasem a vysvetlenim a opet, ze at vyplnim formular, co mi poslali v mailu opet s popisem situace atd a bude to v pohode. Opet to trvalo asi 14 dni a nekolik urgenci z me strany a zase prislo zamitnuti s tim, ze svedectvi partnera se nepočítá a nema zadno vahu. Zajela jsem na pobocku v Beroune a chtela to resit osobne, jelikoz infolinka je total k nicemu, jak jsem zjistila. Pani na pobocce se divila, ze mi to neuznali, ipet semnou sepsala nesouhlas a zaslala zpravu likvidatorce at se mi ozve. Likvidatorka mi volala s tím, ze ona mi s tim nepomuze, ze na to nema pravomoc, pritom infolinka i pani na pobocce rikali, ze prave likvidatorka o tom rozhoduje. No nic, rekla mi, ze to preda vedeni. Ta par dni opet prislo zamitnuti. Prasklina na skle se stale rozleza, lazerem zacelit nejde, to uz jsem zjistovala. Navic technik od ponistovny, kdyz si vuz fotil mi rikal, ze sklo je na vymenu a on mi ho musi oznacit vyrytim pismenka v rohu, ze bez toho to nejde. Proc to tedy to sklo takhle jeste vic znehodnoti, kdyz škody neuznavaji..? Ja mam sklo pojištěné jen na 10 tis kvuli spatnym info o cene, kde jsem auto koupula. Byla jsem na pobocce s pani sepsat a podat navrh, ze zajdu na svoji pojistovnu, nechám skli vymenit a oni at mi doplati tech zbylych 7tis, jelikož sklo nove stoji 17tus. Jedna se o C4 Grand Picasso, kde je sklo opravdu velke a ma v sobe senzory a i toto mi zamitli. Kdyz jsem to popisovala v servisu na výměnu autoskel v Kralove Dvore, kde bydlim, pan na mne koukal s otevrenou pusou a divil se. Rekl mi, ze uz jen kvuli tomu vyriti pismenka je sklo znacne znehodnocene a nemeli by si to vubec dovolit, kdyz pak neplati. Radil mi at si necham vec sepsat od pravnika a nedam se, ze jsem v pravu. Denne tam mění desitky skel na aute a prevazne z pojistek a tyto pripady jsou pry casty a zadna ponistovna nepředvádí toto, co kooperativa. Jsem z jejich pristupu a chovani opravdu uplne v soku. U kooperativy uz bych si nenechala po teto zkusennosti udelat ani prupojisteni na dovolenou i kdyby byli nejlevnejsi, opravdu hnus. Pritom ve svem okolí a nyni po patrani a informovani se jsem zjistila od mnoha lidi, ze se jim stalo to same ci podobna situace a k proplaceni skody vzdy doslo, ale to nebyli u kooperativy.


Produkt

Povinné ručení


Požadované řešení

Ja bych rada, kdyby pojistovna uhradila to, na co mam narok. Zaznam o dopravni nehode sepsan, ja i pan jsme vse potrebne nahlasili a podali a to bez namitek. Sam vynik navrhl hned sepsani a podani na pojistovnu, myslim, ze splnuji vsechny podklady pro proplaceni a ze neuznaji cestne prohlaseni partnera, co to ma byt? Tak proc ho po nem chteli? To si mam vzdy, kdyz nekam pojedu vzit do auta cizího cliveka, kdyby se stala nehoda at mam svedka nestranneho..? Blbost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 07:53, před 7 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.