Společnost


Michal Barbořík

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24614Neuznané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 7 lety

Marcela Holanová

Znění stížnosti

zakoupení kosmetického zboží na uvedené adrese
vráceno dle lhůty a neuznáné zboží /vyjmutí z přeobalu-celofánu/
vyrovnání ceny 30%...

objednávka-12.4 2018
odůvodnění dodavatele e-mailem 6.5 2018

znehodnocení zboží-neprodejné proto nemůže být vyrovnání ceny 100%...

postupoval dodavatel správně?

děkuji za vyjádření Holanová


Produkt

Elixír na krk 30ml 1444kč Sérum na vrásky 30ml 1199kč


Požadované řešení

Vyrovnání 70% ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 12:08, před 6 lety

Pokud jde o odstoupení od smlouvy do 14 dnů, v souladu s ustanovením § 1831 odst. 2 občanského zákoníku může podnikatel po spotřebitelce požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem. Ustanovení § 1833 občanského zákoníku stanoví, že spotřebitelka odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Snížení hodnoty zboží by musel podnikatel prokázat.

Podle zákona nese spotřebitelka pouze přímé náklady spojené s vrácením zboží, pokud jí na to podnikatel upozornil v rámci plnění informační povinnosti např. v obchodních podmínkách. Jako náklad spojený s vrácením zboží nelze ale považovat kontrolu výrobku, kterou prodávající automaticky provádí. Jedná se totiž zejména o náklady samotného vrácení (tedy např. poštovné).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:02, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.