Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24615Reklamace Egypt hotel Kahrama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 7 lety

Petra Hajkova

Znění stížnosti

Dobrý den,jmenuji se Petra Hajkova ,zakoupila jsem v Karviné v cestovní kanceláři Lavantia zájezd pro 6osob do Egypta Marsa Alam hotel Kahrama park od Exim Tours na 8dni 28.6.-5.7.2018 odlet z Prahy .Hotel jsme si vybrali kvůli toboganum v hotelu.Byli jsme ubytování do hotelu Habibi ,který byl jedna velká katastrofa.Hotel Kahramana je uzavřeny a tobogany u hotelu Habibi nejsou.V bazenu se koupou místní obyvatele v habitech i zabírají veškeré posezení.Nam se přihodilo ,kdy se tam dva muži místní poprali a rvali před našimi detmi kousek od bazenu,Při příchodu do pokoje smrad a špína.Na zemi vykaly od myši nebo krys.V jídelně samé muchy,automat na nealko nefungoval-řekli nám ze až zitra.Plaz taktéž neodpovídala obrázkům v katalogu.Byli jsme čtyři rodiny a všechny jsme chtěli okamžitě pryč.Delegat nám sehnal jiný hotel,ale s doplatkem zhruba 7500kc,což se nám vůbec nelíbilo.Ale v tom hotelu bychom za žádnou cenu nespali.Jsme ted v hotelu Brayka hotel.Je to pěkný hotel,ale bez toboganu.Zhruba před mesicem jsem volala na linku Eximu ,ze jsem si četla recenzi o hotelu Kahrama ,ze není ,ze místo toho ubytovavaji do Habibi hotelu ,a paní me ujistila ,ze Kahramana s tobogany je ,ze je hotel i ve vašem katalogu a tam mate prý top hotely!Timto zadám o kompenzaci , zakoupeny zájezd u Vas vůbec neodpovídal požadavkům a ceně .Dekuji za kladné vyřízení s pozdravem Hajkova
Zájezd jsem zakupovala pro osoby:Milos Hajek,Petra Hajkova,Samuel Hajek,Dominik Hajek
Michal Hajek,Marie Hajkova


Požadované řešení

Zadám o finanční kompenzaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 07:29, před 7 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitel ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nelze-li pokračování zájezdu zajistit jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, vrátí pořadatel spotřebitelovi rozdíl v ceně.

Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 17:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.