Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Dobrý den.
Pro zpracování takovýchto běžných zákaznických požadavků slouží zákaznické oddělení společnosti.
Využijte tedy prosím oficální kontakty na spoelčnost:
Web: www.helvetia.cz
Telefonicky: 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00
E-mailem: info.cz@helvetia-dm.com
Každopádně je nutné v žásosti uvést zákaznické číslo nebo aspoň adresu, na kterou jsou produkty zasílány.
Zákaznic se jménem Jana Jelínková máme 72, opravdu nevíme, která z nich nás zde o zrušení žádá.
Děkujeme za pochopení
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
tel. 234 099 888
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.