Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24621Allianz 2017156943 - Pojistná událost klient Jan Fiedler

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2018, před 7 lety

Martina Fiedlerová

Znění stížnosti

Dobrý den, podávám stížnost na neuhrazení denních dávek a případně dalšího plnění, u úrazu vykloubení ramene mého syna - Allianz 2017156943 - Pojistná událost klient Jan Fiedler. Z pojistky mého syna nebylo uznáno plnění a po 14 dnech od nahlášení úrazu z neznámých důvodů ukončeno, ač měl ortézu (fixaci ramene)na 24 hodin po dobu 6 týdnů a dále následné rehabilitace.
Léčba probíhala v Mediterra Malvazinky u pana primáře Hospodára.
Veškeré emaily - komunikace z Allianz mohu přeposlat.
Domnívám se, že pokud má referent jakékoliv nejasnosti či málo dokumentace k dané pojistné události, má zažádat o její doplnění - což nikdo neučinil a rovnou pojistnou událost ukončil!!!


Produkt

Allianz 2017156943 - Pojistná událost klient Jan Fiedler


Požadované řešení

Prosím o nové prošetření pojistné události a případně můžeme doložit další zprávy od pana primáře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 11:44, před 7 lety

V daném případě bude záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývají zde zpravidla také vymezeny výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Pokud je právo na pojistné plnění zamítnuto, může spotřebitel požádat o zdůvodnění tohoto zamítnutí. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě.

Nepodaří-li se ani po uplatnění reklamace spor vyřešit, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.