Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, podávám stížnost na neuhrazení denních dávek a případně dalšího plnění, u úrazu vykloubení ramene mého syna - Allianz 2017156943 - Pojistná událost klient Jan Fiedler. Z pojistky mého syna nebylo uznáno plnění a po 14 dnech od nahlášení úrazu z neznámých důvodů ukončeno, ač měl ortézu (fixaci ramene)na 24 hodin po dobu 6 týdnů a dále následné rehabilitace.
Léčba probíhala v Mediterra Malvazinky u pana primáře Hospodára.
Veškeré emaily - komunikace z Allianz mohu přeposlat.
Domnívám se, že pokud má referent jakékoliv nejasnosti či málo dokumentace k dané pojistné události, má zažádat o její doplnění - což nikdo neučinil a rovnou pojistnou událost ukončil!!!
Allianz 2017156943 - Pojistná událost klient Jan Fiedler
Prosím o nové prošetření pojistné události a případně můžeme doložit další zprávy od pana primáře.
|
Tweet |
V daném případě bude záležet, jaké pojistné podmínky byly ujednány. V pojistných podmínkách jsou upraveny práva a povinnosti smluvních stran. Bývají zde zpravidla také vymezeny výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Pokud je právo na pojistné plnění zamítnuto, může spotřebitel požádat o zdůvodnění tohoto zamítnutí. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě.
Nepodaří-li se ani po uplatnění reklamace spor vyřešit, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.