Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
dne 3.7.2018 jsem byl nakupovat ve Vašem supermarketu v Nymburce na Poděbradské ulici. U pokladny mi bylo chybně naúčtován počet zboží a rozdíl dělal kolem 50,-Kč. Při upozornění že částka nesouhlasí mi bylo sděleno, že je vše v pořádku. Chybu jsem okamžitě dohledal, jednalo se o balik plechovek Fanty, kterou mi naúčtovala pokladní 3x na místo 2x. Když jsem ukázal na zboží, tak jsem byl arogantně odseknut, že si mám dojít na info-reklamaci a že mi tam peníze vrátí. OMLUVA ŽÁDNÁ!! Šel jsem tedy na info, kde jsem čekal asi 15min., když vyřídili zákazníka přede mnou, tak začala paní uklízet regály! Slušně jsem se zeptal, jestli mi může vrátit peníze za chybu pokladní, paní mě odsekla, že má práci a že musím počkat. To jsem se již rozčílil a zvýšil jsem hlas a nechal si zavolat vedoucí provozovny.
Vedoucí provozovny byla slušná, ale personál se stále ušklíbal a choval se povýšeně a arogantně. Chování těchto lidí je nepřijatelné a skandální!
Jsem Holanďan a moje čeština je slabá. V ten den jsem přišel do obchodu v pracovním oděvu, jelikož jsme se zaměstnanci malovali koňské stáje, což je moje velké hoby. Nebyl jsem tedy zřejmě důstojně oblečen! Jsem majitelem firmy a zaměstnávám také lidi a příšerně mě pohoršuje chování takového způsobu.
Žiji zde již dvacet let a setkávám se ještě stále s podobným chováním lidí, což je pro nás Holanďany nepochopitelné. Dnes mě to pohoršilo na tolik, že jsem Vám to musel napsat.
arogantní chování
Řešení nechám na Vás a budu doufat, že jestli tam někdy půjdu ještě nakupovat, tak se s podobným chováním nesetkám!!
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.