Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24625Arogantnost a nevhodné chování zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2018, před 7 lety

Alle Johannes Marinus Loman

Znění stížnosti

Vážení,

dne 3.7.2018 jsem byl nakupovat ve Vašem supermarketu v Nymburce na Poděbradské ulici. U pokladny mi bylo chybně naúčtován počet zboží a rozdíl dělal kolem 50,-Kč. Při upozornění že částka nesouhlasí mi bylo sděleno, že je vše v pořádku. Chybu jsem okamžitě dohledal, jednalo se o balik plechovek Fanty, kterou mi naúčtovala pokladní 3x na místo 2x. Když jsem ukázal na zboží, tak jsem byl arogantně odseknut, že si mám dojít na info-reklamaci a že mi tam peníze vrátí. OMLUVA ŽÁDNÁ!! Šel jsem tedy na info, kde jsem čekal asi 15min., když vyřídili zákazníka přede mnou, tak začala paní uklízet regály! Slušně jsem se zeptal, jestli mi může vrátit peníze za chybu pokladní, paní mě odsekla, že má práci a že musím počkat. To jsem se již rozčílil a zvýšil jsem hlas a nechal si zavolat vedoucí provozovny.
Vedoucí provozovny byla slušná, ale personál se stále ušklíbal a choval se povýšeně a arogantně. Chování těchto lidí je nepřijatelné a skandální!

Jsem Holanďan a moje čeština je slabá. V ten den jsem přišel do obchodu v pracovním oděvu, jelikož jsme se zaměstnanci malovali koňské stáje, což je moje velké hoby. Nebyl jsem tedy zřejmě důstojně oblečen! Jsem majitelem firmy a zaměstnávám také lidi a příšerně mě pohoršuje chování takového způsobu.
Žiji zde již dvacet let a setkávám se ještě stále s podobným chováním lidí, což je pro nás Holanďany nepochopitelné. Dnes mě to pohoršilo na tolik, že jsem Vám to musel napsat.


Produkt

arogantní chování


Požadované řešení

Řešení nechám na Vás a budu doufat, že jestli tam někdy půjdu ještě nakupovat, tak se s podobným chováním nesetkám!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 09:06, před 7 lety

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.