Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes, 3.7.2018 mi měl být doručen balík (40063990558) společností PPL, ráno přišla SMS, že mi bude doručován mezi 12. a 14. hodinou, a telefon na řidiče, následně jsem se spojil s řidičem abychom se domluvili na donosu do domu a řidič mi ochotně nabídl odnos až do domu (jsem po úrazu a chodím jen o berlích). Čekám, čekám ... a místo auta PPL najednou SMS, že mám zásilku k vyzvednutí na výdejním místě. Pro upřesnění - bydlím na vesnici v rod. domě, ve slepé ulici, a řidič měl na mě telefon a já seděl u okna - takže se ani nepokusil zásilku doručit. Nabídka, že mi balík doručí druhý den mi nevyhovuje, zítra jedu do Prahy do nemocnice - celý den doma nebudu, poté 2 dny svátek a následně víkend - měl to být dárek, takže opravdu děkuji za službu, která se nedá využít.
č. zásilky 40063990558
Požaduji doručení v domluvený den, vzhledem k počtu automobilů společnosti PPL, nevidím důvod, proč by sem nemohla společnost vyslat jiné vozidlo a sjednanou službu splnit.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.