Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24633x opravený iphone a po čtvrtý neuznaly reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2014, před 11 lety

Josef Dvorak

Znění stížnosti

Toto vše se stalo již v loňském roce. Ale letos jsem objevil tyto stránky, tak se aspoň podělím s tím, co se mi událo.

Mám iPhone 4, který jsem koupil od člověka, který ho koupil na sebe u Vodafone za zvýhodněnou cenu. Celou dobu byl telefon ok, ale pár měsíců před koncem záruky začal blbnout. Tak jsem ho reklamoval. Vodafone ho poslal do Britexu, protože tato firma má monopol na opravy iPhonů zakoupených od operátorů. Opravili to, ale špatně. Znovu jsem reklamoval. Opět to opravili a opět po krátké chvíli telefon hlásil další chyby. Dal jsem to reklamovat potřetí a to my to teda taky opravili - vyměňovali stále ty samé součástky dokola. Když jsem se na ně obrátil, že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, musel jsem to řešit s původním majitelem, který to posílal do Britexu, že je ten člověk, který to kupoval a chce odstoupit od smlouvy. Poslali vyjádření, že telefon má neoriginální zadní kryt a že to je zásah do telefonu a že tím byli porušeny podmínky a že nemám nárok na opravu natož na vrácení peněz.

Jak je možné, že to 3x opraví aniž by si všimli, že je něco špatně se zadním krytem? Či mi to tam vyměnili při té poslední opravě??? Britex přestal komunikovat. Vyhrál. ŠMEJDI!! Nevím co mám dělat


Produkt

iPhone 4, černá barva


Požadované řešení

Momentálně asi vyměnit za nový kus!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2014 12:00, před 11 lety

V případě, že je vyměněn zadní kryt a nijak to nesouvisí s vadou, která na výrobku je, je odmítnutí reklamce nezákonným postupem. Dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku nelze omezit práva vyplývající z reklamace. Dle výše uvedeného ustanovení by byla taková záruční podmínka neplatná. Odůvodnění by bylo v pořádku, pokud by se prokázalo, že vady souvisí s neoriginálním krytem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:17, před 10 lety

Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.