Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Toto vše se stalo již v loňském roce. Ale letos jsem objevil tyto stránky, tak se aspoň podělím s tím, co se mi událo.
Mám iPhone 4, který jsem koupil od člověka, který ho koupil na sebe u Vodafone za zvýhodněnou cenu. Celou dobu byl telefon ok, ale pár měsíců před koncem záruky začal blbnout. Tak jsem ho reklamoval. Vodafone ho poslal do Britexu, protože tato firma má monopol na opravy iPhonů zakoupených od operátorů. Opravili to, ale špatně. Znovu jsem reklamoval. Opět to opravili a opět po krátké chvíli telefon hlásil další chyby. Dal jsem to reklamovat potřetí a to my to teda taky opravili - vyměňovali stále ty samé součástky dokola. Když jsem se na ně obrátil, že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, musel jsem to řešit s původním majitelem, který to posílal do Britexu, že je ten člověk, který to kupoval a chce odstoupit od smlouvy. Poslali vyjádření, že telefon má neoriginální zadní kryt a že to je zásah do telefonu a že tím byli porušeny podmínky a že nemám nárok na opravu natož na vrácení peněz.
Jak je možné, že to 3x opraví aniž by si všimli, že je něco špatně se zadním krytem? Či mi to tam vyměnili při té poslední opravě??? Britex přestal komunikovat. Vyhrál. ŠMEJDI!! Nevím co mám dělat
iPhone 4, černá barva
Momentálně asi vyměnit za nový kus!!!!
|
Tweet |
V případě, že je vyměněn zadní kryt a nijak to nesouvisí s vadou, která na výrobku je, je odmítnutí reklamce nezákonným postupem. Dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku nelze omezit práva vyplývající z reklamace. Dle výše uvedeného ustanovení by byla taková záruční podmínka neplatná. Odůvodnění by bylo v pořádku, pokud by se prokázalo, že vady souvisí s neoriginálním krytem.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.