Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24631Nedodání zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2018, před 7 lety

Vladimír Langer

Znění stížnosti

Dne: 11.04.2018 17:34:13 objednáno a zaplaceno zboží Xiaomi Redmi 4x 3/32 GB GLOBAL (černý) (1153)
Číslo objednávky : 17349362
Cena: 3 109,- Kč včetně DPH

První urgence o nedodání 20.4.18, kde nám bylo sděleno, že termín dodání je do 20 dnů(viz. podmínky).
Další urgence o nedodání 7.5.2018 a celý scénář se opakoval po cca
10 dnech, s tím, že zboží bohužel dodavatel nedodal a bude do tří dnů a v závěru už prý zboží odeslali a podobné výmluvy.

Na základě výše zmíněného bylo dne: 14.6.2018 zaslána emailem a poštou odstoupení od smlouvy včetně požadavku na vrácení peněz!

Zboží a ani peníze do dnešního dne nebyly vráceny i přes další urgence 15.6.-18.6. a 28.6.2018!


Produkt

Xiaomi Redmi 4x 3/32 GB GLOBAL (černý) (1153)


Požadované řešení

BEZODKLADNÉ VRÁCENÍ PENĚZ !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2018 22:58, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2018 13:52, před 6 lety

Zákazníkovi byla na základě jeho žádosti vrácena platba. Prosíme o uzavření stížnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2018 07:05, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informaci potvrdit a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.7.2018 17:28, před 6 lety


Vladimír Langer

Dobrý den,potvrzujeme tímto, že dne 12.7.2018 skutečně došlo k vrácení peněz ve výši 3.109,- Kč.
Celá záležitost byla vyřízena, bez jednoho dne, přesně za tři měsíce!
Jediné pozitivum a ke cti pana Ohanky je, že sice nepravdivě, ale komunikoval a v závěru peníze vrátil !!!

VELKÉ PODĚKOVÁNÍ patří platformě www.vasestiznosti.cz,které vybudovalo a službu mimosoudního řešení sporů na ní provozuje sdružení dTest bez kterého bychom těžko dosáhli vrácení peněz.

Ještě jednou děkujeme a přejeme hodně spokojených klientů s úspěšně vyřízenými reklamacemi.

Vladimir Langer-Omniport

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 12:57, před 6 lety

Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.