Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#24638Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2018, před 7 lety

David Zavacky

Znění stížnosti

Dobrý den dne 26.5.2018 jsem si v Okay Frýdek Místek provozovna TTC PARK Nové Dvory Kamenice zakoupil mobilny telefon zn. Blackview BV7000 všechno super, paráda fungovalo.. Za DVA týdny opakujú za DVA týdny se začal kazit.. a to nemyslím jednou věc ale postupně.. telefón zamrzal.. Nastavil jsem si gesto na odblokování mobilu bohužel jsem ho mohl klidně zadávat aj deset krát a vůbec nic nereagovalo a po cca dvou minutách udělal mobil všechno najednou.. hodně krát absolutně nereagoval.. Skákal display.. Asi tři krát když jsem z neho volal mi osoba které sem volal upozornila že mně nejde slyšet že to vypadá jak kdybych byl tři metri od mobilu.. A to nemluvím o tom že sám od sebe rosvicoval světlo a vytacel čísla.. proste dělal jsi co chtěl.. tak jsem zajel do Okay kde mi pán Michálek Pavel (který jen tak mimochodem byl zvláštní a dost odmerany) poradil abych udělal obnovu nastavení že možná už bude dobře.. Bohužel bylo dobře asi tak den.. Vzal jsem to v klidu sak to se může stát.. Měl jsem v plánu přijet zase a dát ho na reklamaci.. Asi o dva dny ještě sem tam ani nedorazil a někdo mi akorát volal no zvonění nešlo vůbec slyšet a to bylo nastavené na maximum.. V tu chvíli jsem už fakt měl masakr nervy hned sem tam volal a normálně řekl že kromě těch pět nebo šest věci mi už ani telefón nezvoni a že normálně nechci ten mobil, nechci ani ať jede na reklamci že mám už toho dost a chtěl bych zpátky penize že tohle už není normální!!! Bylo mi řečeno že bohužel na vrácení peněz nemám právo že to pošle na reklamaci.. Tak ok poslal ho tam. Mobil prijel za cca 20 dni z odpovědí že oni ho tam sledovali 4 hodiny a nenašli vůbec žádnou chybu a to že potichu zvoní je moje chyba protože se do reproduktorů kde je magnet dostali kovové piliny ze mi to neuznají že za 600 czk mi to opraví.. takže měsíc byl mobil pryč neopravili na něm vůbec nic a vrátili ho zo slovami že všechno funguje jak má.. Ok v pohodě jsem ho vzal.. Je pár dny po reklamci a dnes mi mobil ještě vic blbol!!! a už fakt nemám nervy na to!!! Tak Vás prosím aby jste s tým něco čím dřív udělali jinak to budu řešit ja!!! Můžu poslat aj vyjádření z reklamace. A kdyby zas nějaký Váš odborník na oddělení reklmace řekl že je z mobilem všechno v pořádku taky mám natočené video co vlastně ten mobil dělal.. :) Děkuji za ochotu.. :)


Produkt

Blackview BV7000 výrobní číslo: 357373081373649


Požadované řešení

jednoznačne vrácení peněz!!! o takovou reklamaci jakou jsem měl nestojím.. je to strata času..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 07:35, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2018 18:27, před 6 lety

Vážený pane Zavacký,

mrzí nás Vaše nespokojenost.

V případě potřeby opětovného posouzení vady výrobku servisním technikem prosíme o řádné založení nové reklamace.
S vyřízením Vám rádi poradí na kterékoliv pobočce OKAY.

Děkujeme za pochopení.

OKAY s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 15:24, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2018 11:18, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.