Počet nahlášených stížností: | 433 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den , 6.3.2018 jsem objednala zboží v celkové hodnotě 1241,- Kč. Z objednávky mi nebyly dodány dámské hodinky. objednávku a platbu přikládám. Od 16.4.2018 si pouze dopisujeme, nejdříve mi tvrdili, že zboží je na cestě, pak že mi bylo doručeno. Přes českou poštu jsem se dopátrala, že zboží č. objednávky bylo doručeno, ale úplně někomu jinému. Od května mi paní Kateřina Svobodová slibuje téměř každý den, že peníze pošle. Připadá mi, že si ze mě opravdu dělá legraci, nebo čeká až se unavím. Komunikaci také zasílám alespoň částečnou, neboť bych Vám asi zahltila PC. Už jednou mi Vaše společnost velice pomohla. Tak předem děkuji za pomoc. Hezký den Ingrid Finková.
č.objednávky 2018013878 1x dám.hodinky Rays 198,55,- Kč, 1x dám.hodinky Miler 331,55,-Kč
2 měsíce slibují vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Aktuálné jsme vytíženi plavkovou a šatovou sezónou. Naše zákaznice si většinou vybíraji více kousků, které doma zkoušejí a poté nevhodné kousky vracejí. Letos máme opravdu velký počet objednávek a nic nestíháme tak jak bysme chtěli. Nyní máme kvůli tomu i pozastavené některé reklamy, abysme neměli přísun nových objednávek a mohli se soustředit na vratky a reklemace.
Vaše reklamace prošla v pořádku přes reklamační oddělení a budou Vám vráceny peníze. Do konce týdne Vám vystavíme dobropis a odešle Vám konečně peníze a my si oddechneme, že máme vyřízeno.
Opravdu nás tato skutečnost mrzí, ale vážně se snažíme dělat co je v našich silách. Všech našich zákazníků si strašně moc Vážíme a nechceme o ně přijít. Z vlastní zkušenosti víme, že bezproblémová a rychlá reklamace dokáže nespokojeného zákazníka přesvědčit k dalšímu nákupu, protože ocení službu rychlé reklamace. To se nám bohužel nyní nedaří, protože nestíháme zpracovávat objednávky a vratkami.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.