Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#24644Nedodáno zboží a nevráceny peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2018, před 7 lety

Alice Neugebauerová

Znění stížnosti

Na webu skvelesaty.cz jsem si objednala 22. 3. 2018 šaty (číslo objednávky 2018001173), které jsem uhradila včetně poštovného převodem ve stejný den. Šaty měly být dodány do 27. 3. 2018. Do dnešního dne nebyly dodány. Na můj dotaz, zda se zboží někde neztratilo společnost nereagovala. Pak jsme se snažila řešit navrácení peněz přes banku a 4. 5. jsem zaslala reklamaci, posléze i jako chybnou platbu (zboží nikdy nedorazilo), ale ani na toto nepřišla žádná reakce.


Produkt

číslo objednávky 2018001173, 13-56 Šaty Numoco jenas + malé květiny


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz, které si firma neprávem přivlastnila: 599 Kč šaty + 59 kč poštovné = 658 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 10:14, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2018 10:52, před 7 lety

Bohuzel zakaznik odeslal platbu ktera mela spatne udaje a kvuli toho jsme penize neevidovali.

Zakaznika jsme hned kontaktovatli a penize vratili zpet na ucet .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.7.2018 09:07, před 7 lety


Alice Neugebauerová

Hodnocení:

Komentář: Zdůvodnění proč se tak stalo je diskutabilní, zvláště, když předcházelo 3x kontaktování z mé strany bez jakékoliv odezvy.