Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24645Opakované a dlouhodobé nedoručování listovních zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 15 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2018, před 7 lety

Roman Mrázek

Znění stížnosti

Depo Praha 704 opakovaně a dlouhodobě nedoručuje listovní zásilky na adresy v okolí ulic V brance, V Parcelách v Rudné u Prahy, PSČ 25219. Dne 4.7.2018 doručila pracovnice oznámení o uložení doporučeného dopisu, místo aby doručila dopis, situaci zdůvodnila sdělením, že není oprávněna nosit a předávat zásilky, pouze oznámení o nezastižení adresáta. V minulých dvou měsících pak prokazatelně ČP nedoručila ani oznámení o uložení zásilky ani se nepokusila doručit zásilky do vlastních rukou od státních orgánů, tyto byly po uplynutí lhůty se zpožděním více než 5 dnů po uplynutí lhůty pro uložení vhozeny do schránky. Běžné zásilky Depo Praha 704 v uvedené oblasti nedoručuje vůbec!!!! Na přepážce ČP v Rudné u Prahy mi na osobní podání stížnosti sdělili přítomné pracovnice, že ač pracují na poště, dochází k pochybení i v případech doručení jejich osobních zásilek, na situaci upozorňovali vedoucího pracovníka Depo Praha 704, který je odpovědný za tyto pochybení, bohužel však bez výsledku, nikdo jej k odpovědnosti a nápravě nepřiměl.


Požadované řešení

Požaduji, aby Česká pošta plnila svou zákonnou povinnost a bude řádně doručovat listovní zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 10:40, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.