Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#24646Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2018, před 7 lety

Abtonín Kotrč

Znění stížnosti

Dne 23.4.2018 jsem objednal a zaplatil zboží Xiaomi M365 - Original Mi Electric Scooter. Avízovaný termín doručení byl.10.5.2018. Od této doby až do dnes (4.7.2018) jsem zaplacené zboží neobdržel a neustále je posouván termín doručení o den. Přitom u produktu je uvedeno, že je skladem u dodavatele.Pokud tomu tak je tak nechápu kde je problém ??? Operátoři neustále opakují že dodavatel zboží nemá ???!!!


Produkt

kód: 1105066 - Xiaomi M365 - Original Mi Electric Scooter, elektrická kolobežka, černá


Požadované řešení

Rád bych objednané zboží obdržel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 10:42, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2018 12:00, před 6 lety

Vážený pane Kotrči,

velice se Vám za prodlení s reakcí na Vaší stížnost.

Ráda bych celou situaci prověřila a zajistila vhodnou formu kompenzace za vzniklé prodlení.
Poprosím Vás tedy o sdělení čísla Vaší objednávky a budu Vás kontaktovat.


Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 23:16, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 08:43, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.