Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 23.4.2018 jsem objednal a zaplatil zboží Xiaomi M365 - Original Mi Electric Scooter. Avízovaný termín doručení byl.10.5.2018. Od této doby až do dnes (4.7.2018) jsem zaplacené zboží neobdržel a neustále je posouván termín doručení o den. Přitom u produktu je uvedeno, že je skladem u dodavatele.Pokud tomu tak je tak nechápu kde je problém ??? Operátoři neustále opakují že dodavatel zboží nemá ???!!!
kód: 1105066 - Xiaomi M365 - Original Mi Electric Scooter, elektrická kolobežka, černá
Rád bych objednané zboží obdržel.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Vážený pane Kotrči,
velice se Vám za prodlení s reakcí na Vaší stížnost.
Ráda bych celou situaci prověřila a zajistila vhodnou formu kompenzace za vzniklé prodlení.
Poprosím Vás tedy o sdělení čísla Vaší objednávky a budu Vás kontaktovat.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.