Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den ..... Psal mi zákazník že dne 2.7.2018 odeslal zásilku a poslal číslo zakázky dané vaší společnosti 40095905737 ..... na internetu se zásilka nedá vysledovat ani po 3 dnech a nikdo mi nevolal a co je nejhorší nedá se ani nikomu a nikam dovolat !!!!!!!!! To už jste na tom hůř než Česká pošta ! Žádné vaše telefonní cislo nefunguje a nebo jsou čísla zablokována .....
Balík
Zprovoznit sledování balíku tak aby to fungovalo a všechny telefonu čísla aktualizovat a zařídit aby na druhém konci to někdo zvedl a snažil se vám poradit když internet nefunguje tak jak má ....když není balík doručen do 24h doručení zdarma na náklady společnosti ppl
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.