Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#24647Nedoručení balíku , ani na internetu po 3 dnech žádná informace !!! Žádný telefonický kontakt nefunguje !!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2018, před 7 lety

David Sinkule

Znění stížnosti

Dobrý den ..... Psal mi zákazník že dne 2.7.2018 odeslal zásilku a poslal číslo zakázky dané vaší společnosti 40095905737 ..... na internetu se zásilka nedá vysledovat ani po 3 dnech a nikdo mi nevolal a co je nejhorší nedá se ani nikomu a nikam dovolat !!!!!!!!! To už jste na tom hůř než Česká pošta ! Žádné vaše telefonní cislo nefunguje a nebo jsou čísla zablokována .....


Produkt

Balík


Požadované řešení

Zprovoznit sledování balíku tak aby to fungovalo a všechny telefonu čísla aktualizovat a zařídit aby na druhém konci to někdo zvedl a snažil se vám poradit když internet nefunguje tak jak má ....když není balík doručen do 24h doručení zdarma na náklady společnosti ppl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 11:05, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 14:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.