Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Bohužel jsem také jeden z podvedených. Po zadání platby za VIP člensztví, které mělo stát na celý rok něco do 180 kč(určitě méně) se mi na účtu objevuje blokace platby v hodnotě přes 8300kč. Na email, který jsem napsal vlastíkovi mi bylo odpovězeno, že jelikož jsem začal službu využívat(tedy přišela mi okamžitě nějaká pošta a já na ni odpověděl), tak nemám dle jejich všeobecných podmínek nárok na odstoupení do 14 dní.
Toho, že mi na účtě blokují částku přesahující 8300kč jsem si všiml asi dvě hodiny od platby a okamžitě jsem jim psal, že jejich chování nepovažuji za korektní a žádám o vrácení blokovaných peněz, zrušení veškerých mích informací u nich a tedy o odstoupení do 14 dní. Jediné co mi napsaly je, že mé členství má platnost do roku 2019 a že nárok na odstup nemám. Na další email s citací zákona o možnostech na odstup a urgenci na návrat peněz již nereagují.
Bohužel mi ani banka není schopna pomoci a peníze jim odeslala. Jedinné co zbývá je čekat zda si částku strhnou či ne v UK a pak podat reklamaci a trestní oznámení.
Co mě štve a to velice hodně,je fakt, že tento odkaz a firmu nikdo neověřil na serveru, kde měla reklamu vyvěšenu. Myslím si, že by za toto měla nést spoluzodpovědnost. Já se proklikl na Seznamu.cz , kde jsem si všiml, že se jedná o reklamu až bylo pozdě. Do té doby jsem si myslel, že jsem si rozklikl odkaz na normální článek.
Uznávám, že jsem asi v..,ale zaráží mě hodně věcí. Hlavně postup banky a to, že reklama není od provozovatele ověřená, zda není podvodná(zejména pokud se jedná o tak velký server jako je seznam).
Děkuji
affaire.cz
Vrátit peníze
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.