Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24653Změna ceny produktu během nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2018, před 7 lety

Renáta Kopečná

Znění stížnosti

Dávám stížnost na paní K., která absolutně nezvládla situaci.Koupila jsem větší množství (12ks) limetek v akci za 5,50 Kč a než jsem se dostala k pokladně, vyměnili cedulku s cenou na 6,90Kc. U pokladny nám tvrdili, že to není možné, že cena jiná nebyla. Slepí jsme nebyli. Zástupce vedoucí paní K. mezitím vyměnila cedulku s cenou.Dalších cca 45 minut jsme řešili, aby nám byl vrácen rozdíl ceny. Nakonec nám bylo řečeno, že za to může včerejší odpolední směna, která si neudělala svou práci. A to nás, zákazníky, má zajímat? Dvoje ceny jsou zde každodenně. V jednom regálu je psí konzerva za 30kc, v druhém za 20. Děsný binec, žádná profesionalita. O omluvu si ani nežádám. Myslím, že se Vaši zaměstnanci mají ještě co učit od řetězců Lidlu. S pozdravem Kopečná


Produkt

Dvojí ceny na různých místech v prodejně.... stále


Požadované řešení

Určitě požaduji poučit zaměstnance, jak se v takových situacích chovat, naučit zástupce prodejny pracovat s kasou, neuměla vrátit zboží ani rozdíl ceny a rozhodně jít na kontrolu této prodejny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 10:29, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.