Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dávám stížnost na paní K., která absolutně nezvládla situaci.Koupila jsem větší množství (12ks) limetek v akci za 5,50 Kč a než jsem se dostala k pokladně, vyměnili cedulku s cenou na 6,90Kc. U pokladny nám tvrdili, že to není možné, že cena jiná nebyla. Slepí jsme nebyli. Zástupce vedoucí paní K. mezitím vyměnila cedulku s cenou.Dalších cca 45 minut jsme řešili, aby nám byl vrácen rozdíl ceny. Nakonec nám bylo řečeno, že za to může včerejší odpolední směna, která si neudělala svou práci. A to nás, zákazníky, má zajímat? Dvoje ceny jsou zde každodenně. V jednom regálu je psí konzerva za 30kc, v druhém za 20. Děsný binec, žádná profesionalita. O omluvu si ani nežádám. Myslím, že se Vaši zaměstnanci mají ještě co učit od řetězců Lidlu. S pozdravem Kopečná
Dvojí ceny na různých místech v prodejně.... stále
Určitě požaduji poučit zaměstnance, jak se v takových situacích chovat, naučit zástupce prodejny pracovat s kasou, neuměla vrátit zboží ani rozdíl ceny a rozhodně jít na kontrolu této prodejny.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.