Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Klasika - dne 3.7.2018 mi prisla SMS, ze mi bude dorucovan balik do ruky a to dnes, 4.7.2018 mezi 8-14 hodinou. Jsem tedy cely den doma a cekam, v 16.30 se jdu pro jistotu podivat do schranky, zda tam nahodou nemam listecek - nic. Takze za cely den zadny email, zadna SMS, zadny hovor natoz ze by nekdo zvonil. Na postu se samozrejme nelze dovolat, nikdo nezveda! Dle webu sledovani zasilek byl dnes balik vezen z depa a je nyni samozrejme ulozen na poste, protoze balik do ruky asi znamena, ze jej do ruky ma nejprve dostat asi mistni posta, az pak zakaznik. Zbozi jsem potrebovala nez odjedu mimo Prahu, coz je tuto nedeli. Zitra a pozitri je statni svatek a nasleduje vikend a muj odjezd - vyborne! Takze mam velky h.... a ne potrebne zbozi. Ted me ceka jeste dobrodruzstvi, zda se mi podari prodlouzit ulozeni baliku, nez se vratim zpet do Prahy!
Nesmyslna sluzba, ktera funguje max na 5%! K cemu???
Jedna se o postu na Praze 5 - Zlicin, se kterou jsou neustale problemy. Je vubec mozne tuto situaci nejak uspesne vyresit?
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman