Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#24672Kaufland Slaný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2018, před 6 lety

Marek Řeháček

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 5.7. jsme navštívili prodejnu ve Slaném, kde jsme na dovolené. Z venku jsme si všimli nového kabátu prodejny a byli zvědaví na interiér. Náš zrak sám nevěřil tomu, co vidí. Nehorázný nepořádek po celé prodejně. Na zemi špína, krabice se zbožím se valely po prodejně, v regálech věci, které tam nepatří. Vše máme zdokumentované. Prosíme o vyřešení a napravení nedostatku.


Požadované řešení

Management prodejny by měl sjednat nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2018 22:07, před 6 lety

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2018 08:15, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.7.2018 09:59, před 6 lety


Marek Řeháček

Foto zasláno společnosti Kaufland.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 07:03, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na doplnění stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 16:57, před 6 lety

Společnost nás požádala, abychom stížnost uzavřeli, jelikož je již od začátku srpna v kontaktu se spotřebitelem a věc řeší. Žádáme proto spotřebitele o potvrzení této skutečnosti a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 08:31, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.