Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dnes 5.7. jsme navštívili prodejnu ve Slaném, kde jsme na dovolené. Z venku jsme si všimli nového kabátu prodejny a byli zvědaví na interiér. Náš zrak sám nevěřil tomu, co vidí. Nehorázný nepořádek po celé prodejně. Na zemi špína, krabice se zbožím se valely po prodejně, v regálech věci, které tam nepatří. Vše máme zdokumentované. Prosíme o vyřešení a napravení nedostatku.
Management prodejny by měl sjednat nápravu.
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Foto zasláno společnosti Kaufland.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na doplnění stížnosti.
Společnost nás požádala, abychom stížnost uzavřeli, jelikož je již od začátku srpna v kontaktu se spotřebitelem a věc řeší. Žádáme proto spotřebitele o potvrzení této skutečnosti a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.