Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla jsem telefonicky kontaktovana pracovnikem pojistovny Uniqua Serhijem Šapovalem /Specialista prodeje - Call Centrum UNIQA pojišťovna), ktery mi nabizel vyhodnejsi pojisteni vozidla. Ptala jsem se, zda v nove smlouve neni nejaky hacek a ujistil mne, ze ne. Jakmile jsem podala vypoved, prisel mi e mail, ve kterem jsem zadana, abych se dostavila k prohlidce vozidla a zaplatila 850Kc. To rozhodne delat nechci.
Podávám proto stížnost.
Marie Míková
jedJedna se o pojistnou smlouvu 6035074108, smlouva je u Direct pojistovny Nove sady 996/25, Brno
Ráda bych, aby byla moje výpoved zrusena a zustalo mi puvodni pojisteni.
|
Tweet |
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.