Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24674Oklamany zákaznílk

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2018, před 7 lety

Marie Mikova

Znění stížnosti

Byla jsem telefonicky kontaktovana pracovnikem pojistovny Uniqua Serhijem Šapovalem /Specialista prodeje - Call Centrum UNIQA pojišťovna), ktery mi nabizel vyhodnejsi pojisteni vozidla. Ptala jsem se, zda v nove smlouve neni nejaky hacek a ujistil mne, ze ne. Jakmile jsem podala vypoved, prisel mi e mail, ve kterem jsem zadana, abych se dostavila k prohlidce vozidla a zaplatila 850Kc. To rozhodne delat nechci.

Podávám proto stížnost.
Marie Míková


Produkt

jedJedna se o pojistnou smlouvu 6035074108, smlouva je u Direct pojistovny Nove sady 996/25, Brno


Požadované řešení

Ráda bych, aby byla moje výpoved zrusena a zustalo mi puvodni pojisteni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2018 10:57, před 6 lety

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.