Společnost


Tereza Kulová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24678Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2018, před 7 lety

Christian Švihovec

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 9.10.2017 jsem vyplnil nezávaznou poptávku Terária na míru na výše uvedených stránkách, po několika emailech ohledně ceny jsem poslal zálohu ve výši 6.000 kč (cca 50% z ceny), obratem jsem dostal řádné potvrzení o zaplacení zálohy (12.10.2017). 31.10.2017 jsem napsal email s dotazem, kdy bude přibližně terárium zhotovené, s odpovědí, že toho mají momentálně moc.6.2.2018 jsem napsal stejný email s dotazem, odpověď byla stejná s tím rozdílem, že mám přibližně počítat s koncem března. 2.6.2018 jsem napsal zatím poslední email "Na jasnou odpověď čekám již 8. měsíc!

Dle ustanovení Obchodního zákoníku a Vašich smluvních podmínek požaduji objasnění čekací doby a přesný datum zhotovení (dodání) produktu, který jsem si řádně objednal a zaplatil plnou výši zálohy. "
Samozřejmě bez odepsání...
Tento měsíc na ně podám pravděpodobně trestní oznámení, před tím, než tak učiním bych chtěl vědět, jestli to jde "vyřešit" lépe, než před žalobu. A také, kolik lidí stále čeká na svoje zaplacené Terárium...

Děkuji za odpověď.

PS. Obchodní podmínky uvedeného e-shopu jsem podrobně četl (lhůta 12 měsíců, to ještě neznamená že semnou nemusí 12 měsíců řádně komunikovat)!


Produkt

Objednal jsem si Terárium na míru, řádně zaplatil 6.000kč (cca 50% z ceny) a čekám již 9. mesíc!!


Požadované řešení

Vrátit zálohu, potrestat zodpovědnou osobu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2018 20:37, před 7 lety

Zhotovitel díla je povinen provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Není-li doba plnění přesně ujednána, provede zhotovitel dílo v době přiměřené jeho povaze. Pokud spotřebitel vyzval zhotovitel k splnění smluvní povinnosti (dokončit dílo), a ten se zavázal, že tak učiní v určité době (do konce měsíce března), je zhotovitel povinen svému závazku dostát. Pokud tak neučinil, ocitl se v prodlení. Nesplní-li zhotovitel díla svou povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel poskytl výslovně nebo mlčky, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Oznámí-li spotřebitel zhotoviteli, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:44, před 6 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.