Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes slevový portál sleVoucher.cz-majitelem a provozovatelem je spol. Best Gifts s.r.o.- jsem 4,3,2014 objednala pomůcku proti chrápání Snore Stop SD-C02-5.Zásilka dorazila 7.3.2014. Po vybalení krabičky z černé přepravní folie jsem již začala mít první tušení. Krabička byla bez ochranného obalu, na bocích byla upatlaná od zaschlého lepidla. Po otevření jsem výrobek prozkoumala a zjistila, že plastová část těla přístroje ( lze si představit jako velké plastové hodinky)je bez ochranné folie a je poškrábána. Již na první pohled na mne nedělala dojem nového zboží. Navíc v balení chyběl 1ks AAA baterie, který dle velmi strohého návodu v češtině, měl být součástí balení. Kromě toho je v krabici na baterii místo ( výtlak v plastu), které bylo prázdné. Vzhledem k tomu, že jsem přístroj chtěla darovat a v takovémto stavu bych se hanbou propadla, rozhodla jsem se prostřednictvím mailu kontaktovat dodavatele a obeznámila ho s tím, že zboží chci vrátit a požaduji vrácení peněz a argumentovala jsem, z jakého důvodu. Zaslala jsem foto návodu, mého zboží i obrázek zboží, jak má vypadat. Přesto mi bylo opakovaně sděleno, že baterie není součástí, není to uvedeno v návodu a že zboží je nové. Po několika mailech mi bylo navrženo, že mi bude poslána baterie na náklady dodavatele a že zboží nelze reklamovat, jelikož se jedná o hygienický výrobek. Celý postup a přístup dodavatele považuji za nesmyslný a velice neprofesionální. Proto jsem se rozhodla dotáhnout do konce a oznámila jsem dodavateli, že tuto věc budu řešit přes ČOI.
RENHE Bio-feedback SD-C02-5 pomůcka proti chrápání. Cena 588,-Kč ( 499,- a 89,- Kč poštovné).
Jelikož chci zboží vrátit z důvodu, že neodpovídá jakosti, stáří a popisu dle výrobce, požaduji vrácení peněz a náhrady poštovného za doručení a odeslání.
|
Tweet |
Je důležité rozlišovat mezi reklamací a právem na odstoupení v případě, že byla smlouva uzavřena prostřednictvím internetu. Pro odstoupení není podstatné, zda je nové nebo se zdá býti používaní - je to odstoupení bez sankce a lze odstoupit do prvních 14 dnů od převzetí výrobku dle § 1829 občanského zákoníku.
Pro argumentaci hygienickými důvody by bylo třeba, aby byl výrobek v uzavřeném obalu, který byl porušen.
V případě reklamace není nikdy důvodem zamítnutí hygienický důvod. V tomto případě by muselo být prokázáno, že neodpovídá jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku.
Bohužel se společnost BEST GIFTS s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.