Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
včera, dne 5.7.2018 jsem si založil u této "seznamky" účet a předplatil VIP členství. Platbu jsem provedl pomocí mé platební karty. Cena měla být 99 Kč, z účtu mi ovšem záhadně zmizelo 4 700 Kč.
Na adresu: zakaznickyservis@be2.cz jsem dnes, 6.7.2018 zaslal žádost o zrušení prémiového účtu abych si následně mohl zrušit celý účet a už s těmito zloději nikdy nemít nic společného.
V emailu jsem připsal i následující:
be2 S.a.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d’Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg:
Tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby - členství v internetové seznamce BE2
Objednáno dne : 5.7.2018
Jméno a příjmení :
Země: Česká republika
e-mailová adresa :
uživatelské jméno :
Důvod výpovědi : Nespokojenost s poskytovanou službou, která byla původně zadána jen pro odzkoušení, platba strhnutá z mého účtu byla mnohonásobně vyšší než jaká byla stanovena na stránkách.
Žádám o potvrzení deaktivace této služby.
Poznámka: veškeré údaje jsem vyplnil
Dále jsem také zažádal o navrácení platby nad rámec zmíněné ceny VIP členství.
Děkuji za odpověď,
Zdeněk Schiller
be2 seznamka
Doufám v okamžité zrušení smlouvy, vyhnutí se budoucím platbám a zrušení svého účtu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175704668
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 4752 Kč ke dni 09/07/2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Dobrý den,
poplatek mi na účet zpět zatím stále nepřišel, ale je možné, že to chvíli bude trvat.
Svůj profil deaktivuji hned po jeho obdržení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.