Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Kupovala jsem lístky hodně dopředu, protože jsem chtěla mín jistotu, že budeme mít lístky k sezení. Jsem invalidní. Obdržela jsem vstupenky UPS bez elektronických náramků s popisem, že mi budou el.vstupenky za náramek vyměněny na místě. Na místě nám bylo řečeno, že vstupenky jsou neplatné. A nebyli jsme sami. Přes dvě hodiny jsme se snažili získat alespoň nějaké potvrzení, že jsme nebyli vpuštěni. To, že nám byly účtovány poplatky 2000,- na osobu navíc než byla cena vstupenek, o tom ani nemluvím. Velké rozčarování.
Číslo objednávky: 15945048 Akce: The Rolling Stones Vstupenka/y: Sekce Trybuny, Řada , (2 Vstupenka/y) Poznámky: Místo konání: Letiště Praha Letňany Datum: středa 4. července 2018, 19:00
refundace platby
Jméno zákazníka: Zuzana
Počet vstupenek: 2
CELKEM K ÚHRADĚ: CZK14125.00
zaplaceno: 1.3.2018
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebitelce zajistí náhradní vstupenku případně spotřebitelce vrátí to, co zaplatila. Spotřebitelce doporučujeme, aby vstupenky u společnosti reklamovala (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.