Společnost


eobuwie.pl S.A.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24682Neuznané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2018, před 7 lety

Iveta Vaněrková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.4. 2017 jsem zakoupila obuv zn. Adidas – B23644 přes eshop. Měla jsem ji 2x obutou a propadala se mi levá pata. Obuv jsem ihned reklamovala a reklamace mi byla zamítnuta. Po obdržení neuznané reklamace jsem nechala obuv vyzkoušet kamarádkami a souhlasily s propadnutím obuvi.Boty jsem nenosila a po 2dnech jsem obuv reklamovala znovu. A najednou mi reklamace byla uznána. Což se divím, když byly boty hned vráceny nenošeny. Jelikož byl podzim, obuv jsem nenosila, na jaře jsem obuv reklamovala znovu, protože po jejich uznané reklamaci, kdy jsem obuv 2x obula, pata opět propadala. Po třetí jsem obuv reklamovala (č.reklamace 21261/2018) a zamítnuto s tím, že „Viditelné je pouze její lehké propadnutí, což poukazuje na charakteristickou chůzi uživatele. Jak může být pata propadnutá nošením, když jsem boty měla pouze 4x obuté a zaráží mě přístup, kdy 1.reklamace neuznána, 2.reklamace uznána a 3. reklamace souhlasí s propadnutím, ale je neuznána, protože jsem obuv nosila. Kam se obrátit na reklamaci obuvi?
děkuji Iveta Vaněrková


Produkt

Adidas – B23644


Požadované řešení

Požaduji vrácení finanční částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2018 19:43, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.