Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4.4. 2017 jsem zakoupila obuv zn. Adidas – B23644 přes eshop. Měla jsem ji 2x obutou a propadala se mi levá pata. Obuv jsem ihned reklamovala a reklamace mi byla zamítnuta. Po obdržení neuznané reklamace jsem nechala obuv vyzkoušet kamarádkami a souhlasily s propadnutím obuvi.Boty jsem nenosila a po 2dnech jsem obuv reklamovala znovu. A najednou mi reklamace byla uznána. Což se divím, když byly boty hned vráceny nenošeny. Jelikož byl podzim, obuv jsem nenosila, na jaře jsem obuv reklamovala znovu, protože po jejich uznané reklamaci, kdy jsem obuv 2x obula, pata opět propadala. Po třetí jsem obuv reklamovala (č.reklamace 21261/2018) a zamítnuto s tím, že „Viditelné je pouze její lehké propadnutí, což poukazuje na charakteristickou chůzi uživatele. Jak může být pata propadnutá nošením, když jsem boty měla pouze 4x obuté a zaráží mě přístup, kdy 1.reklamace neuznána, 2.reklamace uznána a 3. reklamace souhlasí s propadnutím, ale je neuznána, protože jsem obuv nosila. Kam se obrátit na reklamaci obuvi?
děkuji Iveta Vaněrková
Adidas – B23644
Požaduji vrácení finanční částky.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.