Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení dne 18.5.2018 jsem osobně posílala výpověď do této společnosti be2 do Lucemburska kde mají sídlo stále mi nebylo zděleno že mám členství zrušené.Tak jsem se obrátila na jejich zakaznickyservis@be2.cz kde mi napsali,abych jim na tuto adresu přeposlala ofocenou stvrzenku o zaslání dopisu.Od té doby nereagovali.Dnes 6.7.2018 mi zaslali emailem výhružku zaplatit částku 2527kč nebo půjdu k soudu zalekla jsem se a částku uhradila jelikož jsem samoživitelka a peníze mi opravdu chybí bála jsem se,že když to nezaplatím bude to horší a horší.Udělala jsem chybu,že jsem si seznamku neověřila,ale v zoufalství když zůstanete na všechno sami uděláte takové kraviny a dnes tím trpím.Jsemfak zoufalá do čeho jsem se zamotala.
Seznamka be2
Prosím pomozte mi zrušit členství u této společnosti a navrátit peníze
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se společnost v prodlení. Je-li společnost v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173412905
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Chtěla bych Vám tímto mnohokrát poděkovat dnešního dne jsem održela email,že mi bylo členství zrušeno a nebude nadále prodlužováno.Ale o penězích,které by mi měli být vlastně vráceny nekomunikovali,prosím pomůžete mi i s tímto problémem?Mnohokrát Vám za všechno děkuji Alena
ID: 173412905
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Vážení chtěla bych Vám tímto mnohokrát poděkovat za to jak jste mi ve všem pomohli.Bez Vás bych to asi nezvládla.Dnes mi byli i navráceny peníze.Mnohokrát Vám za všechno děkuji jste úžasní Alena