Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24684Nedodání vstupenek a následně nevrácení peněz za neposkytnutou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2018, před 7 lety

Jitka Mráková

Znění stížnosti

Dne 12. 9. 2017 jsem objednala a zaplatila vstupenky přes webové stránky společnosti viagogo. Jednalo se o 3 vstupenky do Metropolitní opery v New Yorku na operu Turandot na 17. října 2017. Zvolila jsem tuto firmu, protože se mi nedařilo zakoupit vstupenky přes stránky Metropolitní opery (nedařilo se provést platbu z ČR). Nákup proběhl pod tlakem, běhen objednávky se objevovaly nápisy "zbývá posledních několik vstupenek" a zároveň "zbývají 3,2,1 minuta do možnosti provést rezervaci" a zároveň "na tyto lístky čeká několik dalších zákazníků". Až po nákupu jsem si uvědomila, že jsou vstupenky značně předražené.
Po provedené platbě mi byly zaslány údaje o vstupenkách, kdy jsem hned zjistila, že uvedená čísla sedadel v opeře vůbec neexistují a že něco není v pořádku. Od počátku mi firma viagogo psala, že lístky už poslali, že pokud je nemám, mám je urgovat u dopravce - tj. u Fedexu. Tam ale chtěli číslo zásilky, které mi nikdo nebyl na viagogu schopen sdělit. Když se naše cesta přiblížila, urgovavala jsem několikrát nedodané lístky, kdy mi stále psali, že je poslali. Nakonec chtěli adresu hotelu v NYC, že je dodají tam - tzn. najednou nebyly již poslané. Samozřejmě ani do hotelu lístky nikdy nedodali a zřejmě to ani nikdy neměli v úmyslu.
Od září 2017 jsem několikrát marně urgovala zaslání lístků a později vrácení peněz za neposkytnutou službu. Vždy napíší, že moji stížnost prověří a dál se nic neděje. 7. 4. mi napsali, že mi moje peníze byly odeslány 4.12.2017. Samozřejmě jsem žádné peníze neobdržela. Při další reklamaci mi píší, ať jim napíšu můj email, ze kterého jsem prováděla objednávku. Když svoji emailovou adresu vložím do jejich "tabulky", tak mi to u mého hesla napíše, že není správné a že vložení mohu opakovat maximálně 5x, jinak bude můj účet uzamčen. Já přece znám svoje heslo. Minulý měsíc se mě dotázali, zda mohou moje údaje používat v souladu s GDPR, což považuji za neuvěřitelné.

NIKDY MI NEBYLY FIRMOU VIAGOGO DODÁNY MNOU ZAPLACENÉ LÍSTKY A NEBYLY MI ANI VRÁCENY MOJE PENÍZE ZA NEPOSKYTNUTÍ SLUŽBY.


Produkt

Číslo objednávky: 13829952 Akce: Turandot Vstupenka/y: Sekce FAMILY CIRCLE , Řada F, (3 Vstupenka/y) Poznámky: Místo konání: Metropolitan Opera Datum: 17 října 2017, 19:30 Informace o objednávce Způsob platby: Mastercard: ************0421 Počet vstupenek: 3 Cena za vstupenku: $100.00 Celková cena vstupenek: $300.00 Rezervační poplatek: $75.00 Manipulační poplatek: $44.95 DPH: $15.75 Úprava: -$0.00 Celkem k úhradě: $435.70


Požadované řešení

POŽADUJI VRÁTIT PENÍZE - tj. částku $435.70.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2018 19:30, před 7 lety

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost zajistí náhradní vstupenku případně vrátí to, co spotřebitelka zaplatila.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.