Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes nás navštívil pan Tomáš???? prodejce fi Zaren.Vše proběhlo v pořádku,pán byl milý,vstřícný a jeho nabídka,byla bez chyby.Uzavřela jsem "koupi"s tím,že mohu do večera zavolat a smlouvu potvrdit,nebo zrušit...Po prozkoumání na PC a diskusi s dětmi,jsem došla k tomu,že nákup neuskutečním.Chtěla jsem panu Tomášovi zavolat,ale bohužel,nezůstal mi doma žádný doklad o koupi ani jiný doklad a tím ani spojení na pana prodejce.Jak nyní postupovat,abych předešla problémům.DěkujiA Červená Pt
matrace zaren-víc nemohu udat,nemám z čeho čerpat
Poradte mi,prosím,jak zjistit o jakou fi jde a jak se vyvázat z "koupě"Děkuji
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena kupní smlouva mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tato lhůta je zachována, pokud spotřebitelka v jejím průběhu zašle společnosti oznámení, že od smlouvy odstupuje. Z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu doporučujeme zaslat odstoupení od smlouvy prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně, nejlépe s dodejkou) a dále je vhodné si ponechat kopii tohoto odstoupení. Pokud byla cena zboží hrazena pomocí úvěrů, vztahují se účinky odstoupení i na smlouvy o úvěru.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Červená,
v pátek 6.7.2018 jste měla ukázku našich výrobků, byl u vás náš obchodník Pavel Toman, objednala jste si naše výrobky. V pondělí 9.7. jsme vaši objednávku zpracovali a poslali vám zboží. Po odeslání zboží nám přišel e-mail od pana Roberta Zemana o zrušení vaší kupní smlouvy (v 17 hod.), pak jste s panem Tomanem ještě komunikovala a potvrdila mu stornování vaší objednávky. Zboží, které bylo mezitím již na cestě k vám, jsme si nechali poslat zpět k nám na firmu, 12.7. jsme stornovali úvěrovou smlouvu a celý obchodní případ tak ukončili. Dle mého názoru je tak vše vyřešeno podle vašeho přání. V případě jakéhokoliv dotazu se na mě můžete kdykoliv obrátit.
Se srdečným pozdravem
Ing. Pavel Novák
ZAREN - Noemus, s.r.o.
Roháče z Dubé 238/7
779 00 Olomouc
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.