Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Navigaci nebylo možné od roku 2015 aktualizovat, nyní nejde ani spustit, sériové číslo map je nefunkční, hlásí cód 31
Měl jsem zakoupené mapy CEDA s doživotní aktualizací, mapy se z navigace ztratili a navigace nejde spustit ani aktivovat
Požaduji zprovoznění zakoupené navigace.Webová stránka Aponia.com je nefunkční a společnost nereaguje
|
Tweet |
Pokud software nemá inzerované a sjednané vlastnosti (není možné jej aktualizovat), jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí věci. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.