Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Prosím Vás je možné odstoupit od smlouvy ,když jedu pracovat do zahraničí a tuto pobočku již nemůžu navštěvovat tudíž nemůžu ani využívat tyto služby,Můžu jen členství odložit ,ale já v zahraničí budu 3roky a odstoupit od smlouvy prý nejde :'( nebudu přece platit něco co nemůžu využívat a při podpisu smlouvy o žádných takových podmínkách nebyla ani řeč
kruhový trénink
nedostatečná informovanost při podpisu smlouvy,umožnění výpovědi ze závažných důvodů , Proč platit za službu ,když ji člověk nemůžu z vážných důvodů využívat
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena smlouva, jsou smluvní strany vázány právy a povinnostmi plynoucími ze smlouvy a jsou také zavázány k plnění (spotřebitelka je tedy povinna uhradit peněžní prostředky a podnikatel je povinen poskytnout služby, ke kterým se zavázal).
Ze zákona je možné smlouvu jednostranně zrušit odstoupením nebo výpovědí. Odstoupit od smlouvy je možné, pokud by druhá strana porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem (například by neumožnila spotřebitelce přístup ke službě).
Z obchodních podmínek společnosti nevyplývá, že by provozovatel fitness klubu umožňoval odstoupení od smlouvy ze strany klienta. Umožňuje pouze za určitých podmínek přerušení členství. Nárok na odstoupení od smlouvy nemá spotřebitelka v tomto případě ani na základě zákona. Ze stížnosti nevyplývá, zda byla smlouva uzavřena po internetu nebo přímo ve fitness klubu. Obecně platí, že pokud je uzavřena smlouva přes internet, má spotřebitel možnost do 14 dnů od smlouvy odstoupit. Pokud ovšem uzavírá smlouvu, jejímž předmětem je využití volného času, a pokud toto využití volného času je omezeno nějakým časovým obdobím, nemá právo od smlouvy do 14 dnů odstoupit, ani když takovou smlouvu uzavře přes internet (§ 1837 písm. j).
Z obchodních podmínek dále vyplývá, že ve výjimečných případech umožňuje provozovatel převod členství na jinou osobu. Spotřebitelka by mohla využít této varianty.
Vypovědět smlouvu je možné pouze v případě, pokud si tuto možnost smluvní strany v závazku sjednaly. Bude proto záležet, jaké smluvní podmínky byly sjednány. Zákon však neumožňuje smlouvu zrušit, pokud jedna ze smluvních stran nemůže využít plnění, které jí poskytuje druhá strana (překážka je na straně, která plnění přijímá).
Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Spotřebitelka však musí tuto skutečnost prokázat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.